گروه شهری: مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران از پایان احداث مجموعه سینمایی جوانه در منطقه 19 خبر داد و گفت:

سالن سینما

مجموعه سینمایی راگا نیز در منطقه 20 آماده بهره‌برداری است. اکبر تشکری‌نیا افزود: عملیات زیر بنایی و احداث مجموعه سینمایی جوانه واقع در منطقه 19 شهرداری تهران به اتمام رسیده و هم‌اکنون این مجموعه برای تکمیل اقدامات نهایی به شهرداری منطقه تحویل و آماده بهره‌برداری شده است.

وی در مورد وضعیت فعلی احداث مجموعه سینمایی جوانه در منطقه 19 و بهره‌برداری از آن در دهه فجر اظهار کرد: هم‌اکنون ساخت مجموعه سینمایی جوانه به ‌پایان رسیده و برای تکمیل در اختیار شهرداری منطقه 19 تهران قرار گرفته است. وی ادامه داد: چنانچه مراحل تکمیلی آن به سرعت به اتمام رسد، شاهد بهره‌برداری این مجموعه در دهه فجر خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران افزود: همچنین مجموعه سینمایی راگا نیز در دهه فجر افتتاح می‌شود که با بهره‌برداری از این دو مجموعه و تکمیل مجموعه‌های «فرانمای ایران» نزدیک به 8000 صندلی به ظرفیت سینماهای تهران اضافه خواهد ‌شد.

تشکری‌نیا اضافه کرد: مجموعه سینمایی جوانه ‌با زیر بنای 32 هزار مترمربع و 3 سالن سینما به گنجایش یکهزار نفر نخستین سالن سینمایی است که در منطقه 19ساخته شده است.بنابراین گزارش، 2 سالن سینما مجموعه جوانه با ظرفیت 430 نفر و یک سالن 160 نفره در 3 طبقه این مجتمع قرار دارد، صندلی‌های تمام سالن‌ها ضد‌حریق بوده و صداها نیز دالبی استریو است و زیر بنای هر سالن 2هزار و 750 متر بوده و سالن کوچک‌تر نیز زیر بنای یکهزار و750 متری دارد.

متراژ سالن‌های بزرگ هرکدام 600 متر است و سالن کوچک متراژی معادل 200 متر دارد، باقیمانده نیز صرف سالن انتظار، نمازخانه و بوفه شده است. در کنار سالن کوچک یک گالری 1000متری نیز ساخته شده که می‌تواند میزبان خوبی برای آثار هنرمندان باشد.همچنین در کنار سالن‌های سینمایی مجموعه جوانه، بخش تجاری پردیس نیز ایجاد شده و علاوه بر آن 4 طبقه پارکینگ و یک طبقه شهربازی به‌متراژ 2750 متر نیز از دیگر بخش‌های پردیس جوانه‌ است.

کد خبر 126953

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز