همشهری آنلاین: در ادامه هفته چهارم مسابقات لیگ برتر بسکتبال عصر روز دوشنبه (20 دی) پنج بازی برگزار شد.

ball

به گزارش سایت فدراسیون بسکتبال، در تهران تیم دانشگاه آزاد میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود.در این بازی که بدون شک زیباترین مسابقه این هفته مسابقات بود، نتیجه بارها و بارها به نفع طرفین تغییر کرد و پرتاب‌های سه امتیازی موفق دو تیم تا ثانیه‌های پایانی مسابقه امکان پیش‌بینی تیم برنده را غیر ممکن ساخته بود، و درحالی که دو تیم تا 10 ثانیه به پایان مسابفه در امتیاز 73 مساوی بودند، پرتاب سه امتیازی حامد آفاق، بازیکن ملی‌پوش ذوب آهن نتیجه بازی را رقم زد و این ماراتن زیبای بسکتبال در نهایت با نتیجه 77-73 به سود ذوب آهن خاتمه یافت.

در کاشان تیم توزین الکتریک این شهر با ارائه یک بازی هماهنگ و با پشتیبانی گرم هواداران خود موفق شد تیم حفاری ملی ایران را شکست دهد.

در قزوین تیم کاسپین علیرغم ارائه یک بازی خوب نتوانست شگفتی‌ساز شود و پتروشیمی بندر امام به چهارمین پیروزی متوالی خود دست یافت.

اما در گرگان تیم راه و ترابری قم دست به کار بزرگی زد و موفق شد در سالن مملو از جمعیت گرگان، تیم شهرداری این شهر را با شکست روبرو نماید . این مسابقه در پایان وقت قانونی با نتیجه 62-62 به تساوی کشیده شده بود. این دومین شکست تیم شهرداری در زمین خودی بود.

و بالاخره در شیراز تیم ب.آ موفق شد تیم پویای تهران را شکست دهد تا به اولین پیروزی خود در مسابقات لیگ برتر بسکتبال دست یابد.

جدول رده‌بندی

1- مهرام تهران 8 امتیاز
2- پتروشیمی بندر امام 8 امتیاز
3- توزین الکتریک کاشان 7 امتیاز
4- ذوب‌اهن اصفهان 6 امتیاز
5- راه و ترابری قم 6 امتیاز
6- شهرداری گرگان 6 امتیاز
7- کاسپین قزوین 6 امتیاز
8- دانشگاه آزاد تهران 5 امتیاز
9- هیئت بسکتبال شهرکرد 5 امتیاز
10- ب.آ. شیراز 4 امتیاز
11- شرکت ملی حفاری 4 امتیاز
12- پویای تهران 4 امتیاز

کد خبر 125517
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز