همشهری آنلاین : سه پروژه سینمایی «زنبور سبز»، «فصل ساحره» و «کمپانی مردان» از جمله نخستین فیلم‌هایی خواهند بود که در نخستین روزهای سال نو میلادی در سینماهای آمریکای شمالی و برخی کشورهای جهان رنگ اکران به خود خواهند دید.

سینما

به گزارش ایسنا، اکران پروژه سینمایی «فصل ساحره» از 7جمعه ژانویه (17 دی) با حضور نیکلاس کیج آغاز می‌شود.

فیلمبرداری این تریلر(دلهره آور) که جدید‌ترین کار«دومنیک سنا» به شمار می‌رود، از چندی پیش در استرالیا آغاز شد و در مجارستان به پایان ‌رسید.

بنا به اعلام ورایتی، «چارلز روون» تهیه‌کننده «فصل ساحره» گفته است: « این فیلم با مضمونی فراطبیعی توسط دو شرکت «رلایتوتی مدیا» و «اتلاس اینتر تینتمنت» به تولید می‌رسد.»

داستان این فیلم، بخش‌هایی از زندگی یک شوالیه قرن چهاردهمی را به تصویر می‌کشد که در تلاش است با انتقال یک دختر از منطقه‌ای طاعون‌زده جان او را نجات دهد.
دومنیک سنا، خالق آثاری چون «سرقت در 60 ثانیه»، فصل ساحره را براساس فیلمنامه‌ای از «براگی‌ اف. اسچوت» برای نمایش در سال 2010 میلادی آماده می‌کند.

نیکلاس کیج بازیگر آثاری ‌چون «تغییر چهره» و «8 میلیمتری» ماه پیش با فیلم «بانکوک خطرناک» بر پرده سینماهای جهان بود.
«کمپانی مردان» از دیگر فیلم های مطرح اکران در آغازین روزهای سال 2011 میلادی خواهد بود.

«کمپانی مردان» براساس فیلم‌نامه‌ای از «جان ولز» توسط خودش کارگردانی شده است.

پیش از این حضور بازیگرانی چون «بن افلک»، «کوین کاستنر» و «تومی لی جونز» در این پروژه مستقل قطعی شده بود وچندی پیش با پیوستن «ماریا بلو» و «گریگ تی. نلسون» به پروژه سینمایی «کمپانی مردان»، فهرست بازیگران این درام تکمیل شد.

داستان این فیلم، زندگی سه مرد در خلال یک سال را به تصویر می‌کشد که سعی دارند یک شرکت تجاری را که با همکاری یکدیگر راه‌اندازی کرده‌اند، از ورشکستگی نجات دهند و در این راه از خانواده و ظرف‌های تجاری خود نیز کمک می‌گیرند.

فیلمبرداری این درام مهیج در بوستون آمریکا به پایان رسیده است.
ولز، کلاری پولتین و پائولا ونیستین به عنوان تهیه‌کننده و «باربارا هال» به عنوان مدیر تولید با این پروژه همکاری می‌کنند.

«ماریا بلو» اخیرا با فیلم «مومیایی: امپراتوری اژدها» بر پرده سینماها برود و به زودی فیلم «زندگی خصوصی پیپالی» را آماده نمایش می‌کند.
«نلسون» نیز پروژه سینمایی و کمدی «تصمیم» را آماده نمایش دارد.

پروژه سینمایی «زنبور سبز» نیزبرای اکران در 14 ژانویه (24 دی) آماده نمایش شده است.
چندی پیش شرکت فیلمسازی «سونی پیکچرز» زمان اکران پروژه‌ی‌ سینمایی«زنبور سبز» را از ماه دسامبر به ژانویه سال آینده تغییر داد.

این فیلم قرار است در دو قالب دو و سه‌بعدی درمعرض تماشای مخاطبان قرار گیرد.
پروژه‌ی سینمایی «زنبور سبز» با حضور بازیگرانی چون «ست روگن» براساس یک شخصیت معروف و کلاسیک تلویزیونی، رادیویی و سری کتاب‌های کمیک، ساخته شده است.

این فیلم توسط «مایکل گوندری» در شرکت فیلمسازی «سونی پیکچرز» کارگردانی شده است.
«نیل اچ موریتز» خالق آثاری چون «من اسطوره‌ام» و «تند و سریع» با همکاری «مایکل گریلو» تهیه و تولید این پروژه را برعهده داشت.

فیلمنامه «زنبور سبز» نیز توسط «ست روگن» و «ایوان گلدبرگ» به نگارش در آمده است.
از دیگر بازیگران این پروژه‌ی سینمایی می‌توان به «جای چوی» بازیگر مطرح تایوانی، «کامرون دیاز»، «ادوارد جیمز اولموز»، «دیوید هاربور» و «تام ویلکینسون» اشاره کرد.

«نیکلاس کیج» بازیگر صاحب سبک هالیوودی نیز از جمله بازیگران اصلی پروژه‌ی «زنبور سبز» است.

«جای چوی» در «زنبور سرخ» ایفاگر نقش ابر قهرمانی به نام «سیدکیک کاتو»خواهد بود که حدود 40 سال پیش «بروس لی»، در قالب آن شخصیت ظاهر شده بود.

«زنبور سبز» روایت‌گر داستانی گانگستری خواهد بود.

کد خبر 124698

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز