گروه حوادث: با دستگیری یک فروشنده مواد مخدر که در یکی از خیابان‌های تهران باجه فروش مواد راه انداخته بود یک شبکه بزرگ خرید و فروش مواد مخدر در جنوب شرق تهران متلاشی شد.

مدتی پیش گزارشی در اختیار پایگاه پنجم مبارزه با مواد مخدر تهران قرار گرفت که از فعالیت یک مجرم حرفه‌ای به نام مجید در خرید و فروش مواد مخدر کراک و شیشه در جنوب شرق تهران حکایت داشت. با آغاز تحقیقات پلیسی، تیمی ‌از مأموران وارد عمل شدند و پس از شناسایی خانه این مرد در خیابان شهید دستغیب متوجه شدند او روی در ورودی خانه‌اش دریچه‌ای مانند باجه‌های فروش بلیت تعبیه کرده که خریداران از طریق این دریچه اقدام به تهیه مواد مخدر می‌کنند.

در حالی که بررسی‌های نامحسوس پلیس نشان می‌داد هر روز جوانان و نوجوانان زیادی برای خرید مواد به خانه مجید مراجعه می‌کنند، مأموران با دریافت دستور قضایی وارد عمل شدند و با ورود به خانه این جوان 30 ساله، او را دستگیر کردند. سرهنگ سید جواد کشفی معاون مبارزه با مواد مخدر پلیس تهران روز گذشته با بیان این خبر گفت: با کشف مقداری مواد مخدر شیشه و کراک و یک قبضه سلاح کمری در خانه مجید، مأموران توانستند در یک قرار صوری با فردی که به مجید مواد می‌فروخت، او را نیز دستگیر و 640 گرم حشیش از وی کشف کنند.

کد خبر 12469

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز