همشهری آنلاین : معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به صدور کارت های دانشجویی جدید برای دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران سابق از سال آینده تحصیلی گفت: برای دانشجویان ورودی بهمن ماه دانشگاه علوم پزشکی ایران سابق، کارت دانشگاه علوم پزشکی تهران صادر می‌شود.

دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر مصطفی محقق در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: با توجه به اینکه کارت های دانشجویی، قابلیت‌هایی برای استفاده از خدمات رفاهی و دانشجویی از جمله تغذیه و خوابگاه هم دارد، فرآیند تعویض کارت ها برای دانشجویان فعلی از سال آینده تحصیلی مهر 90 انجام می‌گیرد.

وی افزود: در حال حاضر کلیه کارت های دانشجویی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران سابق معتبر است و دانشجویان از همان کارت ها برای اتوماسیون تغذیه و سایر امور رفاهی استفاده می‌کنند.

معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران اضافه کرد: کارت علوم پزشکی تهران در این سال تحصیلی تنها برای ورودی‌های بهمن دانشگاه علوم پزشکی ایران سابق که بر اساس دفترچه کنکور در بهمن پذیرش می‌شوند، صادر می‌شود چرا که از این پس این افراد، دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران محسوب می‌شوند.

محقق همچنین با اشاره به تعیین مکان برای معاونت های مختلف اظهار داشت: در راستای عملیاتی کردن بحث ادغام، معاونت های آموزشی و پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایران سابق در پردیس سینا واقع در بلوار کشاورز مستقر شدند و معاونت های پشتیبانی و مالی و اداری نیز در پردیس همت مستقر شده اند.

دانشگاه علوم پزشکی ایران از روز شنبه 8 آبان ماه 89 بر اساس ابلاغ مصوبه شماره 677/110 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور منحل شده است. کلیه فعالیتهای بهداشتی، درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران واقع در استان البرز به دانشکده علوم پزشکی کرج، کلیه واحدهای بهداشتی، درمانی دانشگاه علوم پزشکی ایران به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و کلیه واحدهای آموزشی و پژوهشی و دانشجویی به دانشگاه علوم پزشکی تهران منتقل شد.

کد خبر 124585

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز