همشهری آنلاین: داماش و کاله مدعی، ناباورانه مغلوب پیشگامان یزد و ابومسلم شدند، بانکی‌ها در واپسین لحظات شب پیروز شدند.

persepolis

هفته پنجم مسابقات والیبال لیگ برتر مردان با شکست ناباورانه شاگردان حسین معدنی آغاز شد و یزدی‌ها که مهمان داماش بودند توانستند 3 بر 1 از سد این تیم عبور کنند. همزمان با این مسابقه پرسپولیسی‌ها که دو ست اول را باخته بودند توانستند سه ست باقیمانده را از آن خود کنند و سه بر دو پیروز دیدار با بازرگانی جواهری گنبد شوند. سایپا، نایب قهرمان دور قبل با هدایت نفرزاده در خانه طلسم برق کرمان بدون باخت را شکست و شاگردان ناصر شهنازی را در سه ست پیاپی مغلوب کرد.

در مشهد نیز مدعی دیگر قهرمانی یعنی کاله مازندران 3 بر 1 مغلوب ابومسلم میزبان شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در خانه والیبال تهران دانشگاه آزاد میزبان قهرمان لیگ دسته یک بود که در دیداری نفس‌گیر، بازیکنان حمید موحدی در گیم پنجم، در حالی که 11 بر 7 از کاشانی‌ها جلو بودند، 23 بر 21 مغلوب بازیکنان مصطفی شجاعی شدند و بازی را 3 بر 2 واگذار کردند.

پنجشنبه 9 دی و در آخرین ساعات شب تیم‌های ارتعاشات صنعتی و بانک کشاورزی به مصاف هم رفتند که در دو ست اول ارتعاشاتی‌ها با سرمربیگری علی نقدی بانکی‌ها را از پیش رو برداشتند ولی سه ست بعد را به شاگردان مسعود آرمات باختند و آخرین بازنده این روز لقب گرفتند.

و بالاخره تیم والیبال پتروشیمی بندر امام آخرین شگفتی هفته پنجم را رقم زد و دومین شکست پیاپی را به تیم والیبال پیکان تحمیل کرد.

در دومین روز رقابت‌های هفته پنجم ‌ و در دیداری حساس و تماشائی تیم والیبال پتروشیمی بندر امام (ماهشهر) موفق گردید میهمان خود، تیم پیکان تهران، دارنده عنوان قهرمانی باشگاه‌های ایران و آسیا و دارنده عنوان سوم باشگاه‌های جهان را با نتیجه 3 بر 0 از پیش رو بردارد. ( توضیح این که تیم پیکان در دیدار عقب افتاده خود در ارومیه مقابل تیم والیبال این شهر نیز،‌ نتیجه بازی را با حساب 3 بر 0 واگذار کرده بود).

کد خبر 124561
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز