مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۸۹ - ۰۵:۴۴
۰ نفر

همشهری آنلاین - سهیلا نیاکان: کریسمس در میان مسیحیان روز هدیه دادن است و در این روز اغلب افراد به عنوان عیدی، هدایایی را برای یکدیگر در نظر می‌گیرند و به این ترتیب شادی کریسمس دو چندان می‌شود.

موسیقی

   اما بعضی دیگر مانند " ارنستین پورتر"  انگلیسی هدیه‌اش را به گونه دیگری به آدم‌ها تقدیم می‌کنند

"پورتر" که 37 سال به عنوان پرستار مشغول کار بوده است ، اکنون بازنشسته شده و رهبری یک گروه کر زنان را در زندان" ماریون کانتی" بر عهده دارد. او امیدوار است بتواند دراین موقعیت، انگیزه زیادی در زنان زندانی ایجاد کند تا راه بهتری برای زندگی بیابند.

به همین منظور برای کریسمس امسال "پورتر" سرود ویژه کریسمس را همراه با قطعات مذهبی به گروه خود (زنان زندانی) هدیه کرده است. حالا این موضوع فرصتی را برای دیگر زندانیان زن فراهم می‌کند تا با شرکت در اینگونه برنامه‌ها اهداف مثبتی را برای آینده شان در نظر بگیرند.

"کیمبرلی لاتشاو" و "تونی ویلیامز" دو خواننده زن سرشناس کر هستند که از اجرای گروه کر زندان دیدن کرده‌اند. بخشی از زندان برای انجام تمرینات در نظر گرفته شده است و لاتشاو و ویلیامز ازاین تمرینات نیز دیدار داشتند.

"لاتشاو" می گوید: " من نیز همراه با آنها می‌خواندم. در تمرین بعدی آنها مرا صدا زدند تا همراهی‌شان کنم و در آنجا بود که احساس کردم همواره با این گروه خوانده‌ام."

اگر زنی در محیط زندان علاقه و تمایل شرکت در این کار را از خود نشان بدهد، "پورتر" بلافاصله به او خوش آمد می‌گوید. ولی این خوش آمد گویی فقط یک شرط دارد و آن اینکه زندانی باید رفتار شرافتمندانه‌ای در زندان از خود نشان دهد، همانند زمانی که داخل گروه آواز و یا برای اجرای برنامه در کلیسا قرار می‌گیرد.

"پورتر" بر این باور است که او به زنان زندانی یک شانس داده است تا آنها با شرکت در گروه آواز و خواندن سرود کریسمس فرصت تازه‌ای را برای ادامه زندگی در حبس تجربه کنند.

داوطلبان گروه کر به مناسبت فرا رسیدن کریسمس، 4 شب در زندان به اجرای برنامه اجرا پرداختند.

www.ocala.com

کد خبر 124291

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز