سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۸۹ - ۰۷:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: عماد رضا مهاجم عراقی شاهین بالاخره به بوشهر رسید و از سه‌شنبه در تمرین این تیم حاضر می‌شود. شماره 9 شاهین نیز به او رسید.

emadreza

عماد محمد رضا، مهاجم عراقی تیم شاهین بوشهر بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان دوشنبه شب (22 آذر) به بوشهر رسید. در حالی که نزدیک به هزار هوادار تیم فوتبال شاهین بوشهر در محوطه فرودگاه این شهر منتظر حضور عمادمحمد رضا بودند، ناگهان با چهره علیرضا مرزبان، سرمربی این تیم روبرو شدند و وی را مورد تشویق خود قرار دادند. پس از آن عمادمحمد رضا که تعداد دیگری از هواداران تیم فوتبال شاهین بوشهر را در درون فرودگاه اطراف خود می‌دید وارد محوطه فرودگاه شد تا تمامی هواداران یک‌دست و با صدای بلند شعار "عماد آقای گل" و "عماد دوست داریم" را سر دهند. ضمن این که عمادمحمد رضا هم به احساسات تماشاگران تیم فوتبال شاهین بوشهر پاسخ می‌داد.

به گزارش فوتبال 3، عمادمحمد رضا در اولین مصاحبه خود در بوشهر گفت: "در زمین مسابقه جواب محبت‌های بوشهری‌ها را می‌دهم. من خیلی خوشحال هستم که با این مردم خوب و خونگرم بوشهر روبرو شده‌ام."

عمادمحمد رضا در پاسخ به خبرنگاری که گفت در روز یکشنبه و در بازی مقابل پیکان قزوین چطور جواب محبت‌های این هواداران را می‌دهید گفت: "من در زمین بازی جواب آنان را خواهم داد."

وی در مورد آمدنش به تیم شاهین بوشهر اظهار داشت: "خیلی از تیم‌های لیگ برتر و خارجی خواهان من بودند و چون به تیم شاهین بوشهر قول داده بودم و این تیم را دنبال کرده بودم دوست داشتم فوتبالم را در بوشهر و تیم شاهین این شهر دنبال کنم و الان که به این تیم پیوسته‌ام خیلی خوشحالم."

عمادمحمد رضا در پایان ضمن رضایت‌مندی از آمدنش به این شهر و تیم شاهین بوشهر گفت: "شور و هیجان مردم در زمان ورودم را دیدم و همچنین استقبالی که از من شد مثال‌زدنی بود و همین دوستی و صمیمت مردم شهر بوشهر باعث شد که خواهان این تیم شوم."

گفتنی است پیراهن شماره 9 شاهین که در بایگانی باشگاه بود به عماد رضا رسید. این پیراهن قبلا بر تن ایمان دشتی، کاپیتان محبوب بوشهری‌ها بوده است.

کد خبر 123199
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز