یکشنبه ۷ آذر ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۹
۰ نفر

گروه شهری: سیصد و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با ارائه گزارشی درخصوص حسن اجرای مصوبه ساماندهی سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران و همچنین برنامه‌ها و عملکرد مؤسسه همشهری در سال آتی برگزار شد.

hamshahri-logoes

 به گزارش همشهری در این جلسه مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سخنان پیش از دستور خود با اشاره به جانفشانی‌های نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران از روزهای نخستین دفاع مقدس این روز را به تمامی کارکنان این نیرو تبریک گفت.

نخستین دستور جلسه  شورای اسلامی شهر تهران که با حضور شهردار تهران مورد بررسی قرار گرفت، گزارش مدیرعامل مؤسسه همشهری درخصوص حسن اجرای مصوبه ساماندهی سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران و همچنین برنامه‌ها و عملکرد مؤسسه همشهری در سال آتی و رایزنی با اعضای شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در همین خصوص تصریح کرد: مدیران مؤسسه همشهری در این جلسه گزارشی درخصوص نحوه ادغام شرکت‌ها، نحوه عملکرد این مؤسسه، تاریخچه مؤسسه و همچنین مسیر حرکت این مؤسسه ارائه کردند. چمران با اشاره به انتقادات، پیشنهادها و مسائل مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر درخصوص این مؤسسه و عملکرد آن اظهار داشت: بیشترین بحث انجام‌شده به این موضوع اختصاص داشت که همشهری بتواند یک روزنامه شهری و مدیریت شهری باشد و بتواند در مسیر شهروندی و آموزش‌های شهروندی با جدیت بیشتری کار کرده و پیش برود.

وی با بیان اینکه این شرکت در حال دنبال کردن اساسنامه و اجرایی کردن آن است، گفت: در این جلسه درخواست شد تا این مؤسسه نیز مانند دیگر سازمان‌های شهرداری از اساسنامه تیپ پیروی کند که بر همین اساس مقرر شد این موضوع به‌صورت لایحه‌ای برای بررسی و تصمیم‌گیری از سوی شهرداری به شورا ارائه شود. دیگر دستور جلسه یکشنبه شورای اسلامی شهر تهران، ادامه بررسی طرح سیاست‌های بودجه سال 1390 شهرداری تهران بود که دنباله مباحث روز سه‌شنبه گذشته در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت. چند بند دیگر این طرح نیز در جلسه روز سه‌شنبه آتی بررسی خواهد شد.

همچنین مرتضی طلایی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به درگذشت پدر شهیدان افراسیابی یاد و خاطره این پدر بزرگوار که 5 فرزند خود را در 8 سال جنگ تحمیلی به انقلاب تقدیم کرده بود، گرامی داشت.

کد خبر 121844

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز