گروه حوادث: اتوبوس مسافربری درون شهری بعد از تصادف با یک خودروی سواری، از مسیر خود منحرف شده و وارد مغازه‌ای در خیابان سعدی تهران شد.

تصادف

در این حادثه 10 نفر از مسافران مجروح شدند. ساعت 10:18 صبح یک دستگاه اتوبوس درون‌شهری متعلق به بخش خصوصی که تعداد زیادی مسافر را حمل می‌کرد، در خیابان سعدی با سرعت زیادی در حرکت بود که ناگهان یک خودروی سواری وارد خط ویژه اتوبوس شد و حادثه خطرناکی را رقم زد.

راننده اتوبوس وقتی خودروی سواری را مقابل خود دید سعی کرد تغییر مسیر دهد اما ناگهان قسمتی از اتوبوس با این خودرو برخورد کرد که در نتیجه، این خودروی جمعی از مسیر خود خارج شد و بعد از منحرف شدن از مسیر، وارد پیاده رو شد و بعد از درهم کوبیدن تیر‌برق، چراغ راهنمایی، پایه دوربین کنترل ترافیک و 2 کیوسک تلفن عمومی، وارد یک مغازه شد و این مغازه را ویران کرد.

با گزارش این ماجرا به اورژانس و آتش‌نشانی، تیم‌های امدادی به سرعت به محل حادثه اعزام و مجروحان راهی بیمارستان شدند. غلامرضا ترحمی، معاون منطقه یک عملیات آتش‌نشانی تهران، با بیان این خبر گفت: آتش‌نشانان با ایمن‌سازی محل حادثه برای انتقال مصدومان، راه را برای انتقال آنها هموار کردند و امدادگران اورژانس تمامی 10 مجروح این حادثه را به بیمارستان انتقال دادند. وی افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

کد خبر 121830

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز