گروه ورزشی: هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد به کام نفتی‌ها بود. تیم پرمهره نفت تهران در دیدار با تیم دانشگاه آزاد به پیروزی قاطعی رسید و نشان داد که نگاهی جدی به قهرمانی در این فصل دارد.

در مسابقه این دو تیم نفتی‌ها علیرغم شروع ناامید‌کننده‌ای که از خود نشان دادند در پایان به پیروزی قاطع (2-5) دست یافتند.

فرید دژم‌خو جوان شایسته تبریزی با پیراهن تیم دانشگاه آزاد در وزن 55 کیلوگرم در همان کشتی نخست مقابل محمد رضایی کشتی‌گیر پرتجربه تیم نفت در دو تایم پی‌در‌پی به پیروزی (0-1) رسید و دل بسیاری از مربیان کشتی از جمله منصور برزگر مدیر تیم ملی کشتی آزاد که جدی‌ترین حامی اوست را شادمان ساخت.

البته دانشگاه آزادی‌ها یک پیروزی دیگر هم داشتند که فردین معصومی کشتی‌گیر 120 کیلویی آن‌ها مقابل جواد دماوندی به برتری رسید.

به جز این دو دیدار تیم نفت با بهره‌مندی از نام‌آوران ملی‌پوش خود در بقیه اوقات مسابقه برتری مطلق داشت و صاحب 5 پیروزی پیاپی در اوزان 60، 66، 74، 84 و 96 کیلوگرم شد.

مراد محمدی در وزن 60 کیلوگرم یک بار دیگر برتری خود را بر محمد طلایی کشتی‌گیری که بسیاری از هم دوره‌های او حالا  لباس مربیگری پوشیده‌اند دیکته کرد. حسن طهماسبی دستش مقابل مسعود مصطفی جوکار در وزن 66 کیلوگرم بالا رفت.

کشتی اصغر بذری و هادی حبیبی که هیجان فوق‌العاده‌ای هم داشت در وزن 74 کیلوگرم در نهایت به سود بذری به پایان رسید.

در رقابت 84 کیلویی‌های دو تیم مهدی منصوری و جمال میرزایی نتیجه نهایی به سود میرزایی از تیم نفت اعلام شد و در وزن 96 کیلوگرم هم امیرعباس مرادی گنجی در بازگشت دوباره‌اش به کشتی بعد از یک مصدومیت 15 ماهه موفق شد سعید ابراهیمی یکی از بهترین‌های حال حاضر ایران در این وزن را شکست دهد.

در دیگر دیدارهای هفته دوم لیگ کشتی آزاد ایران راه‌آهن خراسان رضوی تیم نیروی زمینی ارتش را (0-7) مغلوب کرد، گل‌گهر سیرجان در قائمشهر موفق به برتری (1-6) مقابل یاقوت سبز این شهر شد و دیدار تیم‌های صنایع استان همدان با تبرک خراسان رضوی هم با حساب (1-6) به سود صنایع استان همدان به پایان رسید.

کد خبر 12126

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز