همشهری آنلاین: ویسنته دل بوسکه (Vicente Del Bosque) سرمربی تیم ملی اسپانیا ضمن ابراز ناراحتی از شکست چهاربرصفر دیدار دوستانه در مقابل تیم ملی پرتغال اعتراف کرد که تیمش عملکرد ضعیفی داشته است.

Vicente Del Bosque

دل بوسکه که درمسابقات جام جهانی آفریقا در سال 2010 موفق شد برای نخستین بار تیم ملی اسپانیا را به مقام قهرمانی جهان برساند، پس از دیدار شب گذشته در گفت وگو با خبرنگاران با تاکید براینکه بازیکنان تیمش بازی ضعیفی را به نمایش گذاشته اند، گفت: ما نمی توانیم همیشه به این دلخوش باشیم که درجام جهانی پیروز شده‌ایم.


وی پس ازاین دیدار که دراستادیوم لا لوز(La Luz) پرتغال برگزار و موجب سرافکندگی تیم ملی اسپانیا شد، تاکید کرد: ما نباید هیچ بهانه ای برای این شکست داشته باشیم،زیرا فرصت های بسیاری دراختیار تیم حریف قراردادیم.

بنا برگزارش منابع اسپانیایی، دل بوسکه که از پذیرش این شکست سنگین بشدت ناراحت شده بود و نمی توانست این ناراحتی را پنهان کند، اظهارداشت:از این بدتر نمی شود بازی کرد،این یک بازی مهم بود و ما امروز شانسی نداشتیم و از این بابت ناراحت هستم.

وی گفت: اکنون زمان عذرخواهی‌ یا دفاع از تیم نیست، در بازی اخیر با آرژانتین آبرومندانه بازی کردیم ،اما امروز باید بگویم که ما در زمین و نیمکت بد بازی کردیم.

سرمربی تیم ملی اسپانیا تاکید کرد که بازیکنانش دردیدار شب گذشته دربرابرتیم ملی پرتغال انگیزه و عملکرد لازم را نداشته‌اند و به همین دلیل متحمل این شکست سنگین شده‌اند.

روزنامه ورزشی مارکا چاپ اسپانیا به نقل ازدل بوسکه نوشت: بازیکنان تیم ملی با اشتیاق و انگیزه به میدان می‌روند، اما بازی دوستانه می‌تواند موجب فریب و عدم حساسیت بازیکنان شود، زیرا نه سه امتیاز درکاربوده و نه بازی مهمی‌ برای قهرمانی اروپا است.

کد خبر 120998
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز