مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۸۹ - ۱۸:۴۸
۰ نفر

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در بازدید از ستاد مدیریت بحران منطقه 11 تهران، بافت فرسوده را عامل عمده افزایش تلفات هنگام وقوع زلزله توصیف و بر توسعه برنامه‌ها و طرح‌های غلبه بر بافت‌ فرسوده تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، عزیزالله رجب‌زاده با اشاره به تشکیل ستادهای مدیریت بحران در پایگاه‌های مدیریت بحران نواحی شهر تهران گفت: پایگاه‌های مدیریت بحران باید در اختیار ستاد‌های مدیریت بحران باشد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران به برنامه‌های آموزش شهروندان با تخلیه امن و اسکان اضطراری همراه با پیش‌بینی تجهیزات و امکانات اولیه زندگی در محل اسکان اضطراری اشاره کرد و گفت: نقشه‌های تخلیه امن و اسکان اضطراری 374 محله تهران دردست تهیه است که تا پایان سال در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد تا مردم با محل‌های اسکان اضطراری محله خویش آشنا شوند.

رجب‌زاده افزود: زیر‌ساخت‌های این مجموعه‌ها همچون تامین آب، برق، تغذیه و خدمات بهداشتی با همکاری سازمان‌های مسئول در این حوزه‌ها تامین می‌شود. رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: پیش‌بینی شده تا در هر محله تهران یک تیم حرفه‌ای امداد و نجات با تجهیزات خاص و چند گروه دوام با تجهیزات نیمه حرفه‌ای تشکیل شود.

کد خبر 120971

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز