همشهری آنلاین: کتاب بازاریابی بدون تبلیغات که از جمله کتابهای کاربردی در این شاخه از علوم تبلیغات به شمار می رود، با ترجمه محمد سالاری به بازار کتاب راه یافته است.

به گزارش همشهری آنلاین در این کتاب که سیزده فصل دارد، مباحثی چون آخرین انتخاب در بازاریابی، اولین کار در بازاریابی، ظاهرفیزیکی محل کار شما، نرخ گذاری، نحوه برخورد با اطرافیان، زمینه ایجاد اعتماد، برنامه ریزی برای تعیین روش اطلاع رسانی به مشتریان بالقوه، چگونه به مشتریان بگوییم که کار و شغل ما بهترین است، یه مشتریان کمک کنید تا به راحتی به شما دسترسی داشته باشند، پناهی برای مشتریان، بازاریابی در اینترنت، طراحی و اجرای برنامه  بازاریابی و ایجاد سالنامه وقایع بازاریابی آمده است.

به نوشته مترجم کتاب که خود دراین زمینه تجاربی دارد، کتاب در مباحث فلسفی و کلی محدود نمانده و با ارائه فرم‌ها، پرسشنامه‌ها و تکنیکهای تجزیه و تحلیل آماری و نیز مصادیق تجربی ، فضایی ملموس و عینی از استراتژی‌های بازار یابی ارائه می شود.

کتاب را را دو تن از متخصصان بازاریابی به نامهای مایکل فیلیپس و سالی رازبری نوشته اند و یکی از مراکز مهم تبلیغات و بازاریابی به نام نولو NOLO  انتشار داده است که از طریق اینترنت هم می توان برخی مشاورات حقوقی و تبلیغاتی را در آن مشاهده کرد.

کد خبر 12090

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز