دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

دکتر محسن اسماعیلی در بازدید از هشتمین نمایشگاه یاد یار مهربان اظهار داشت: نمایشگاه هشتم با حضور ناشران بیشتری نسبت به نمایشگاه‌های پیشین، پربارتر شده است و تعداد کتاب‌های حاضر در نمایشگاه امسال نسبت به سال‌های قبل نیز بیشتر است.

محسن اسماعیلی

عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه «یاد یار مهربان» درباره برپایی نمایشگاه در دیگر استان‌های کشور گفت: مذاکراتی را با مراکز استان‌ها شروع کرده‌ایم و خوشبختانه تاکنون چند استان پاسخ مثبت داده‌اند و نمایشگاه‌هایی در چند استان با عنوان «یاد یار مهربان» برپا شده است و در آینده‌ای نزدیک نیز در 2 استان دیگر این نمایشگاه را برپا خواهیم کرد و امیدواریم هرچه زودتر شاهد برگزاری این نمایشگاه‌ها باشیم.

عضو حقوقدانان شورای نگهبان ادامه داد: جای خوشحالی دارد که شهرداری برای جذب بیشتر مردم به کتاب و کتابخوانی فضایی را برای برگزاری نمایشگاه «یاد یار مهربان» ایجاد کرده است. اسماعیلی ادامه داد: با توجه به رشد آموزش و پرورش در سال‌های اخیر، امکانات این وزارتخانه به تنهایی پاسخگوی نیاز دانش‌آموزان نیست و نیاز هست که شهرداری‌ها در کنار مردم دست به دست هم به آموزش و پرورش کمک کنند.

در هشتمین نمایشگاه «یاد یار مهربان»، مسئولان بیش از 6 هزار واحد آموزشی و کتابخانه مستقر در تهران اعم از کتابخانه‌های مدارس، حوزه‌های علمیه، خوابگاه‌های دانشجویی، کتابخانه‌های عمومی تهران، کتابخانه‌های شهرداری و کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران می‌توانند از اعتبار 25 میلیارد ریالی برای دریافت رایگان کتاب استفاده کنند و برای دیگر علاقه‌مندان تخفیف‌های 25 تا 30 درصدی لحاظ شده است. هشتمین «نمایشگاه یاد یار مهربان» تا 29 آبان از ساعت 8:30 تا 16:30 در بوستان گفتگوی تهران برپاست.

کد خبر 120825

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز