همشهری‌آنلاین: دانشجویان، مدیران و کارشناسان فناوری اطلاعات و ارتباطات تا 20 دی ماه مهلت دارند اصل مقالات خود را به دبیرخانه پنجمین همایش مدیریت ارتباطات و اطلاعات ارسال کنند.

ict

به گزارش ستاد خبری پنجمین همایش ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ علی سپهری‌راد دبیر این همایش گفت‌: موضوع اصلی همایش مذکور "رگولاتوری" است‌.

وی افزود: رگولاتوری و حقوق مخاطبان، رگولاتوری، قوانین و مقررات، رگولاتوری، توسعه و اقتصاد و رگولاتوری، استاندارها و خدمات محورهای اصلی مقالات این همایش است.

وی ادامه داد: علاقمندان برای ارسال مقاله در خصوص موضوعات مطرح شده میتوانند با مراجعه به سایت www.cnict.ir اطلاعات بیشتری در مورد جزییات محورهای ذکر شده کسب کنند.

سپهری راد با ذکر این مطلب که از نویسندگان مقالات برتر تقدیر به‌عمل خواهد آمد افزود : مقالاتی که توسط کمیته علمی به عنوان مقالات برتر انتخاب میشوند در کتاب و سایت همایش منتشر خواهند شد.

پنجمین همایش ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات 17 بهمن ماه و با مشارکت وزارت ارتباطات و فناوری اطالاعات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ، شرکت سهامی مخابرات ایران، دانشگاه تربیت مدرس، شرکت افزار پرداز رمیس، سایت مرجع دانش سیویلیکا و تعدادی از نشریات تخصصی در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد. [محور مقالات پنجمین همایش ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شد]

کد خبر 119924
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز