چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۰
۰ نفر

گروه حوادث: مرد چینی که طی 9 سال جنایت خود، حداقل 11 نفر را به قتل رسانده است صبح دیروز با تزریق سم در جنوب چین اعدام شد.

قاتل چینی

این مرد در جریان جنایت‌های خونین خود 3 پلیس را به قتل رساند و چندین زن و دختر جوان را مورد آزار و اذیت شیطانی قرار داد.
ژانویه 2005 هنگامی که ماموران پلیس شهر گانچوی، مرد جوانی را که هنگام سرقت از یک مغازه دستگیر شده بود به کلانتری انتقال دادند، هرگز نمی‌توانستند تصور کنند یکی از مخوف‌ترین قاتلان سریالی چین در دهه‌های اخیر را دستگیر کرده‌اند.

این مرد اگر چه در بازجویی‌های اولیه با معرفی خود با نامی دروغین توانست هویت اصلی خود را مخفی کند و در جلسه محاکمه‌اش تنها 7 سال حبس بگیرد اما خیلی زود هویت واقعی‌اش‌ لو‌رفت و مشخص شد که او یک متهم تحت تعقیب پلیس فوشان چین است که ماموران از سال 1998 به اتهام ارتکاب یک قتل در تعقیب او هستند اما او توانسته بود که در این مدت از تعقیب پلیس بگریزد.

با مشخص شدن این موضوع وی به مرکز پلیس فوشان در جنوب چین منتقل شده و در آنجا تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت و آن زمان بود که راز جنایت‌های 9 ساله او فاش شد.در این تحقیقات، کارآگاهان دریافتند که این مرد تبهکار که از سال 1996 جنایت‌های خود را آغاز کرده در این مدت، جنایت‌های زنجیره‌ای را رقم زده است. وی به کارآگاهان جنایی گفت که 13 نفر را به قتل رسانده و تعدادی از قربانیان خود را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده است.

وی همچنین اعتراف کرد که در یکی از فجیع‌ترین جنایت‌های خود 3 عضو خانواده خود را به خاطر سرقت 10 هزار دلار از آنها به قتل رسانده است. وی همچنین به قتل 3 مامور پلیس نیز اعتراف کرد.

حکم اعدام

با اعترافات این مرد، پرونده این قاتل سریالی در نخستین ماه‌های امسال به دادگاه عالی فوشان فرستاده شد اما در دادگاه تنها 11 مورد از قتل‌های او اثبات شد چرا که اجساد یک مادر و دختر که او اعتراف می‌کرد که آنها را نیز به قتل رسانده است هرگز پیدا نشد.

قضات دادگاه بعد از محاکمه این مرد تبهکار وی را به خاطر ارتکاب سرقت، قتل و آزار و اذیت جنسی به اعدام محکوم کردند اما به گزارش خبرگزاری شینهوای چین وی در سراسر دادگاه فقط لبخند می‌زد و اعتراضی به حکم صادر شده نداشت. حتی وقتی قضات دادگاه از وی درباره انگیزه‌اش از جنایت‌ها پرسیدند او فقط گفت: پول.

تزریق سم

روز گذشته، حکم این مرد به اجرا گذاشته شد و وی با تزریق سمی مرگبار اعدام شد. به گزارش خبرگزاری رسمی چین، اگر چه در این کشور قتل‌عام‌های دسته جمعی به ندرت رخ می‌دهد اما در سال گذشته چند مورد حمله به مدارس کودکان و قتل‌عام دانش‌آموزان، جامعه چین را در شوک فرو برد.

کد خبر 119892

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز