یکشنبه ۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: اگر به دنبال چند نکته کاربردی و کوتاه رایانه‌ای هستید، این گزارش را مطالعه کنید.

computer

هنوز از دستگاه فاکس استفاده می‌کنید؟

حالا با یکی از سرویس‌های متعدد آنلاین فاکس می‌توانید این فناوری عهد عتیق را رها کنید و احتمالا با کنار گذاشتن خط تلفنی که به خاطر فاکس مشغول است، پول‌تان را هم پس‌انداز کنید.

سرویس‌های فاکس مثل ایفکس (http://www.efax.com) و مای فکس (http://www.myfax.com) به شما امکان می‌دهند که یک سند را از طریق ایمیل به هر دستگاه فاکس دیگری ارسال کنید و با کمک یک شماره اختصاصی فاکس، فاکس‌های سنتی را نیز دریافت کنید. بیشتر این خدمات در خارج از کشور هزینه کمتری نسبت به خط تلفن سنتی دارند.

 نگرانید که فرزندان‌تان در فضای آنلاین چه می‌کنند؟

اگر پاسخ‌تان مثبت است ویژگی طراحی شده در ویندوز 7 برای نظارت والدین می‌تواند کمک‌تان کند. منوی استارت را باز، سپس "parental control" را تایپ و بعد روی نخستین پنجره‌ای که مقابل‌تان ظاهر می‌شود، کلیک کنید.

در باکس نظارت والدین می‌توانید محدودیت‌هایی را که می‌خواهید هنگام گشت‌وگذار اینترنتی فرزندان‌تان اعمال شود و اینکه چند بار و چه زمانی می‌تواند به اینترنت دسترسی داشته باشد، مشخص کنید.

به خاطر داشته باشید که باید به عنوان ادمینستریتور این تنظیمات را انجام دهید و البته کودکان‌تان با گذرواژه‌هایی که متعلق به این حساب کاربری نباشد، وارد سیستم شوند.

می‌دانستید که می‌توانید اطلاعات تماس رایانه‌تان را با تلفن همراه‌تان هماهنگ کنید؟

امروزه بیشتر تلفن‌های همراه برنامه‌های کاربردی دارند که امکان چنین هماهنگ‌سازی را فراهم می‌کند.

اگر مطمئن نیستید که گوشی شما چنین قابلیتی دارد یا خیر، می‌توانید به دفترچه راهنمای گوشی مراجعه کنید.

به این ترتیب همه اطلاعات تماس‌های شما از روی رایانه به گوشی همراه‌تان منتقل می‌شود و ساده‌تر می‌توانید با کسانی که مایلید تماس بگیرید.

خبرگزاری آلمان

کد خبر 119083
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز