سما: عملیات نصب و احداث ایستگاه‌های خط 10سامانه تندرو اتوبوسرانی در مسیر پایانه آزادی تا میدان دانشگاه آزاد اسلامی پونک آغاز شد.

مسعود رضا رئیس دانا معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه 5 با اعلام این خبر گفت: در ارتباط با برنامه‌های شهرداری در توسعه شبکه حمل‌ونقل عمومی و تکمیل زنجیره ارتباطی خط تندرو در شهر، خط 10 بی‌آرتی در مسیر پایانه آزادی تا میدان دانشگاه آزاد اسلامی پونک راه‌اندازی می‌شود.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک منطقه تصریح کرد: با توجه به راه‌اندازی خطوط سامانه تندرو 1 و 2 از پایانه آزادی با افزایش سومین سامانه در این پایانه، دسترسی شهروندان به شمال غرب، شرق و شمال شرق با استفاده از حمل‌ونقل عمومی تسهیل می‌شود.

وی با اشاره به تسهیل در دسترسی تردد شهروندان از مرکز به شمال غرب و بالعکس شهر گفت: با راه‌اندازی این خط اتوبوسرانی بخش عمده‌ای از حجم ترافیک بزرگراه محمدعلی جناح و اشرفی اصفهانی و میدان صادقیه مرتفع می‌شود.
وی افزود: پس از جانمایی، نصب ایستگاه‌های این خط تندرو در بزرگراه اشرفی‌اصفهانی در حال اجراست و پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک این خط برای بهره‌مندی شهروندان غرب تهران از خطوط حمل‌ونقل عمومی آماده شود.

کد خبر 118437

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز