گروه حوادث: مرد 65 ساله‌ای که با تهیه 120 ساعت فیلم سیاه از 37 زن و دختر جوان، آنها را وادار به عضویت در شبکه فساد خود می‌کرد، از سوی ماموران پلیس اصفهان دستگیر شد.

مدتی قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس اصفهان مدعی شد مرد سالخورده‌ای به نام احمد او را فریب داده و پس از کشاندن به خانه اش مورد آزار قرار داده و از او فیلمبرداری کرده است.

این زن به کارآگاهان پلیس گفت:  دختر من معلول است، مدتی قبل این مرد شیطان صفت به این بهانه که مأمور بهزیستی است و قصد کمک به خانواده ما را دارد،  شروع به رفت و آمد به خانه ما کرد. او بعد از مدتی با من طرح دوستی ریخت و پس از آنکه به بهانه ای مرا به خانه‌اش کشاند مورد آزار و اذیت قرار داد.

فردای آن روز، مرد فریبکار یک سی دی برای من فرستاد که با دیدن آن متوجه شدم، از صحنه‌های آزار و اذیت فیلمبرداری کرده است، او با این سی دی شروع به تهدید من کرده و در حالی که مقدار زیادی بدهکار بود قصد داشت مرا به جای بدهی‌اش در اختیار طلبکاران خود قرار دهد.

با اعلام گزارش، ماموران دست به کنترل نامحسوس خانه مرد فریبکار زدند و هنگامی‌که مشخص شد زنان و مردان مشکوکی به خانه این مرد‌- که خانواده‌اش در خارج از کشور هستند- رفت و آمد دارند، با دستور حسین رضایی - بازپرس شعبه 9 دادسرای اصفهان – ماموران در یک عملیات پلیسی مرد سالخورده را به همراه 11 مرد و 4 زن دیگر در خانه اش دستگیر کردند، در حالی که در بازرسی از خانه این مرد 120 ساعت فیلم از صحنه‌های آزار و اذیت زنان و دختران جوان کشف شده بود، بازجویی‌های فنی و پلیسی از مرد فریبکار آغاز شد.

دوربینی برای اخاذی

در بازجویی‌های قضایی از متهم مشخص شد یکی از مهمترین شگردهای او برای اغفال زنان جوان به این صورت بود که وی ابتدا به عنوان مأمور بهزیستی وارد خانه افرادی که دارای فرزند معلول بودند می‌شد ‌ و پس از جلب اعتماد اعضای خانواده، زنان خانواده را تحت نظر می‌گرفت. 

سپس در صورت پیدا کردن  نقطه ضعفی، آنها را مجبور به تسلیم شدن در برابر خواسته‌های خود کرده و پس از کشاندن به خانه‌اش از صحنه‌های آزار و اذیت آنها فیلمبرداری می‌کرد.

او روز بعد با فرستادن این فیلم‌ها شروع به تهدید طعمه‌های خود کرده و با مجبورکردن آنان به عضویت در شبکه فساد،  آنها را  درمقابل طلب خود در اختیار طلبکارانش قرار می‌داد.

رضا صالحی‌‌پژوه- مسئول مرکز اطلاع رسانی دادگستری اصفهان- با اعلام این خبر گفت:  همچنین احمد با پرسه زدن درمقابل  دبیرستان‌های دخترانه اقدام به شناسایی دخترانی می‌کرد که با پسران دوست بودند. 

وی در این شرایط با تهیه عکس و یا فیلم از گفت وگوی  دختر با پسرجوان،  وی را تهدید می‌کرد اگر به خانه‌اش نیاید، عکس و فیلم را برای خانواده‌اش می‌فرستد و به این ترتیب،  وی را وادار به تسلیم دربرابر خواسته‌های شیطانی خود می‌کرد و به عضویت در شبکه اش می‌کشاند.

در ادامه تحقیقات مشخص شد، احمد برای این که طعمه‌هایش از او شکایت نکنند خود را مأمور اطلاعات،  وکیل و یا مأمور پلیس معرفی می‌کرد.

رضا صالحی‌‌پژوه ادامه داد:  هم‌اکنون پرونده این مرد به اتهام دایر کردن مرکز فساد، تهیه فیلم از رابطه نامشروع، شرب خمر به شعبه 120 دادگاه عمومی‌اصفهان به ریاست قاضی علی‌اصغر اعظمی ‌فرستاده شد‌ه و این در حالی است که بخشی دیگر از پرونده‌ نیز برای رسیدگی به اتهامات دیگر متهم به شعبه دوم دادگاه کیفری اصفهان فرستاده شده است.

کد خبر 11841

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز