چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۶
۰ نفر

یوسف مجتهد: صهیونیسم فرقه نژادپرستی است که دشمنی و کینه ریشه‌ای با اسلام و مسلمانان دارد.

palestine

به‌هنگام قدرت هر جنایتی را علیه مسلمانان انجام می‌دهد و به فکر گسترش سرزمین خود در بلاد اسلامی است تا به چپاول ذخایر و ثروت‌های مسلمانان بپردازند و به‌هنگام ضعف درصدد توطئه برای رسیدن به قدرت است. مورد حمایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست، زیرا اغلب حاکمان رژیم‌های استکباری، صهیونیست یا عامل صهیونیسم هستند و در دفاع از رژیم غاصب لحظه‌ای تردید نمی‌کنند،‌ چنانچه امت اسلام در قبال این رژیم لحظه‌ای غفلت کنند، روزگارشان تباه خواهد شد.

رهبران این رژیم اگر به حال خود رها شوند، نه‌تنها به مسلمانان که به مسیحیان و سایر ملل رحم نخواهند کرد. امروز در خیبر فتنه قومی نانجیب سردمداری توطئه علیه جهان اسلام را دارند. رهبران آن، فرماندهان جوخه‌های ترور و آدمکشی هستند که ملت مظلوم فلسطین را به خاک و خون کشیدند. جنایات آنان درباره مردم فلسطین بر چهره تاریخ لکه ننگی برجای گذاشته که به این زودی‌ها فراموش نخواهد شد.

روزگار مردم فلسطین از این جنایتکاران تیره و تار است، کودک، زن، پیر و جوان برای آنان فرق نمی‌کند. هر آن‌کس که فلسطینی و مسلمان است از نظر آنان مجرم است و باید نابود شود. آنان به قتل‌عام جمعی فلسطینیان شهره‌اند، روستاهای بسیاری را با خاک یکسان کرده‌اند و جنایات اخیر آنان در غزه فراموش نمی‌شود.

اگر همت حزب‌الله، شیعیان لبنان و مقاومت مردم غزه نبود، تجاوزات آنان حدومرزی نمی‌شناخت. رژیم اشغالگر قدس به جز زبان زور نمی‌فهمد. به هیچ قطعنامه‌ای پایبند نیست. اقدامات این رژیم بسیار غیرانسانی است به‌طوری‌که هم پیمانان این رژیم به ناچار در شورای امنیت و سازمان ملل، قطعنامه‌هایی علیه جنایت‌هایش صادر می‌کنند، اما بی‌اعتنایی صهیونیست‌ها به این اقدامات بین‌المللی جالب توجه است.

ملت‌های مسلمان برای حذف این غده سرطانی از صفحه روزگار باید ید واحده باشند و بتوانند با وحدت خود نسخه‌ انقراض آن را بپیچند. در صف اول مبارزه با این غده چرکین، شیعیان و حزب‌الله لبنان قرار دارند که میزبان رئیس جمهور ایران اسلامی هستند. حضور بالاترین مقام اجرایی کشور در لبنان که هم‌مرز خیبر توطئه و جنایت است، نشان از اقتدار ملی و عزت مسلمانان دارد.

استقبال گرم و بی‌نظیر مردم جنوب لبنان نشانگر محبوبیت انقلاب اسلامی و رهبران آن در بین مردم منطقه است. آنان به ایران اسلامی عشق می‌ورزند و به آن می‌بالند و تمامی آمال و آرزوهایشان را در انقلاب اسلامی می‌جویند. حضور رئیس جمهور در لبنان وحشت و عصبانیت صهیونیست‌ها را به دنبال داشته و می‌تواند باعث برهم زدن معادلات این رژیم در منطقه و جهان شود. امید است حضور رئیس جمهور ایران در لبنان، آغاز فروریختن خیبر فتنه و جنایت صهیونیست‌ها باشد.

کد خبر 118364

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز