دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۹:۵۱
۰ نفر

ساعت 11 روز گذشته سکوت تلخی زمین شرکت واحد، محل تمرین پرسپولیس را فرا گرفت و بازیکنان درحالی‌که سرهایشان پایین بود

فوتبال

شمارش گام‌های علی دایی را آغاز می‌کردند که در حال ورود به زمین و نزدیک شدن به آنها بود. دایی که بعد از شکست مقابل ملوان، در رختکن ورزشگاه آزادی به‌شدت از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد در تمرین دیروز هم با چهره‌ای عصبانی وارد زمین شد ولی تمایل چندانی به حرف زدن نداشت.

او خطاب به شاگردانش گفت:«من هیچ حرفی برای گفتن ندارم و همه دیدند که در بازی با ملوان چه‌کار کردید. نمی‌خواهم با شما حرف بزنم چون بیهوده انرژی‌ام را مصرف می‌کنم و هیچ فایده‌ای هم ندارد چون شما در زمین برای خودتان بازی می‌کنید.بروید فیلم بازی را ببینید که چه شاهکاری انجام دادید، واقعا باختن به ملوان در زمین خودمان هنر می‌خواست.»

این جملات را دایی درحالی بیان کرد که تیم او در بدترین زمان ممکن و 5روز مانده به دیدار مقابل استقلال شکست خورد و سرمربی سرخ‌ها برای بازگرداندن تیمش به شرایط طبیعی کار سختی در پیش دارد.این در حالی است که استقلال در بازی بیرون از خانه مقابل صبا و درحالی‌که نزدیک 85 دقیقه ده نفره بود، توانست یک امتیاز بگیرد .

عصبانیت دایی از شیث

قبل از بازی با ملوان شایعات مختلفی در مورد نیمکت نشینی شیث رضایی مطرح شد و حتی این بازیکن در آخرین تمرین پرسپولیس توسط دایی در تیم ذخیره‌ها به بازی گرفته شد ولی سرمربی سرخ‌ها در نهایت رضایی را در ترکیب ثابت قرار داد تا این موضوع برای دایی چیزی جز پشیمانی در پی نداشته باشد.شیث در این مسابقه نشان داد که بر خلاف نظر خودش هنوز نمی‌تواند مدعی پوشیدن پیراهن تیم ملی باشد.او یک خطای بی‌مورد و آماتور روی اولادی انجام داد تا یک پنالتی را تقدیم ملوان کند و روی گل سوم ملوان هم فقط شاهد هنرنمایی پژمان نوری بود.

عملکرد ضعیف رضایی انتقاد شدید دایی را از او به همراه داشت ولی این بازیکن در بازی با استقلال هم در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت؛ چرا که سپهر حیدری از این بازی محروم است و دست دایی برای تغییر در پست دفاع میانی بسته است.در این پست به احتمال فراوان نورمحمدی در کنار شیث بازی خواهد کرد.

هر چند رضایی با بازی ضعیف خود یکی از عوامل شکست پرسپولیس بود ولی او کماکان علاقه خاصی به مسائل حاشیه‌ای دارد و دیروز با چهره‌ای جدید در تمرین پرسپولیس حاضر شد. او گفته بود اگر پرسپولیس به استقلال ببازد موهای سرش را از ته می‌تراشد اما بعد از باخت عجیب به ملوان، این کار را انجام داد و با چهره‌ای متفاوت در تمرین حاضر شد.

دایی: باید در دربی جبران کنیم

دایی درباره شکست تیمش برابر ملوان می‌گوید:«پس از آنکه بازی مساوی شد می‌توانستیم با استفاده از موقعیت‌ها به پیروزی برسیم اما متأسفانه اینطور نشد. اشتباهات بچگانه‌ای را مرتکب شدیم ولی در تمام دنیا چنین اتفاقاتی می‌افتد. باید از آن درس بگیریم تا در بازی‌های بعدی تکرار نشوند.»

او در ادامه به داوری این مسابقه اشاره می‌کند: «همه دیدند که در این بازی داور یک پنالتی صددرصد را برای ما نگرفت. داور می‌توانست با دادن کارت زرد دوم رمضانی و نوری را اخراج کند. افشاریان طوری داوری کرد که فکر کردم داریم در انزلی بازی می‌کنیم. با این حال من دنبال بهانه نیستم.» او با انتقاد از عملکرد خط دفاعی ادامه می‌دهد:« با وجود اینکه کارهای دفاعی را تمرین کرده بودیم اما در این بازی هم در خط دفاع‌ مشکل داشتیم و باز هم روی اشتبا‌هات مدافعان گل خوردیم.

من به خاطر نتیجه‌ این بازی از هواداران عذرخواهی می‌کنم و این را هم باید بگویم که در بازی مقابل استقلال محکوم به پیروزی هستیم و برای جبران این باخت باید دربی را ببریم.»آخرین اخبار حاکی از آن است که در پی شکست مقابل ملوان و حساسیت دربی، جلسه هفتگی سرپرست موقت‌ پرسپولیس و علی دایی فردا برگزار می‌شود

تا این دو درخصوص مسائل مختلف صحبت کنند. این در حالی است که‌ سرپرست موقت پرسپولیس بعد از باخت به ملوان بازیکنان را مقصر اصلی قلمداد کرد. پرسپولیس در آستانه دربی وضعیت حساسی دارد و شکست در این مسابقه حاشیه و بحران تیم سرخپوش را بیشتر خواهد کرد.

کد خبر 118179

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز