همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران با شکست برابر کویت در دیدار فینال ششمین دوره غرب آسیا موفق به کسب پنجمین جام قهرمانی این رقابت‌ها نشد و شاگردان افشین قطبی با ارائه یک بازی کسل کننده راهی دیدار با برزیل شدند.

football

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال ششمین دوره رقابت‌های فوتبال غرب آسیا از ساعت 21:30 دقیقه عصر یکشنبه 11 مهر در ورزشگاه ملک عبدالله شهر امان بین تیم های ایران و کویت برگزار شد. در این دیدار شاگردان افشین قطبی با ارائه یک بازی بسیار ضعیف و سر در گم و با نتیجه 2 بر 1 برابر تیم ملی کویت شکست خورده و به نایب قهرمانی بسنده کردند.

تیم ملی فوتبال کشورمان که خود را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، قبل از این برابر تیم ملی بحرین به پیروزی رسیده بود، برابر عمان 2 بر 2 مساوی کرد و تیم ملی عراق را در نیمه نهایی با نتیجه 2 بر یک شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. تیم ایران در پنج دوره گذشته این رقابت‌ها چهار عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود.

در بازی فینال ایران دو گل در نیمه اول دریافت کرد و تک گل خود را نیز در دقیقه 96 توسط میداودی به ثمر رساند.

ملی پوشان کشورمان روز دوشنبه امان را به مقصد دبی امارات ترک خواهند کرد تا با سفر به ابوظبی خود را برای برگزاری دیدار روز پنجشنبه  15 مهر هفته جاری برابر برزیل آماده کنند. این دیدار ساعت 21:30 دقیقه در ورزشگاه بن زاید شهر ابوظبی برگزار خواهد شد.

کویت به عنوان تیم قهرمان ششمین دوره رقابت‌های فوتبال غرب آسیا - جام زرماکارون - 70 هزار دلار جایزه نقدی دریافت کرد. 9 تیم در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

کد خبر 117527
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز