مراسم تحلیف و اعطای سردوشی چهارمین دوره مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، عصر امروز [یکشنبه 3 دی 1385] با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا در دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، در آغاز این مراسم رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و قرائت فاتحه، از یگان‌های حاضر در میدان سان دیدند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این مراسم انتخاب راه درست و اراده راسخ در پیمودن مستمر و بی‌وقفه آن را لازمه دستیابی به هدف‌ها و آرمان‌ها برشمردند و خاطرنشان کردند: ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌تواند انسان با عزم و اراده را به عروج قدسی که آرزوی انسان‌های صالح و مقرب خداست برساند.

فرمانده کل قوا دریافت سردوشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری را آغاز مجاهدت در راه خدا دانستند و خطاب به آنان افزودند: «عزم و اراده، نیروی جوانی» و «فضای مساعد جمهوری اسلامی ایران» بستر مناسب پیشرفت و درخشش شماست.

ایشان تصریح کردند: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز پیشقراول حرکتی است که امت اسلامی چشم انتظار آن است.

در این مراسم سرتیپ دوم رشیدزاده فرمانده دانشگاه امام علی (ع) گزارشی از برنامه‌های این دانشگاه و نحوه جذب دانشجو و آموزش در چهارمین دوره آموزش رزم مقدماتی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش بیان کرد.

همچنین شماری از جانبازان، آزادگان و خانواده‌های شهدا و استادان و دانشجویان جوایز و سردوشی خود را از فرمانده کل قوا دریافت کردند.

در پایان این مراسم یگان‌های حاضر در میدان ضمن اجرای عملیات رزمی، از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند.

کد خبر 11752

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز