همشهری آنلاین: سرپرست تیم ملی تاکید کرد که افشین قطبی از حضور مهدی مهدوی کیا در بازی برابر برزیل برای خداحافظی از تیم ملی استقبال می‌کند.

مهدی مهدوی کیا

به گزارش ایلنا، اصغر حاجیلو، سرپرست تیم ملی این اظهار نظر را پس از صحبت‌های علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر ارائه پیشنهاد به قطبی برای خداحافظی مهدوی کیا مقابل برزیل انجام داد. اصغر حاجیلو در این باره گفت: من از اینکه آقای کفاشیان با قطبی صحبتی در این رابطه انجام داده یا نه خبر ندارم اما مطئنم اگر چنین پیشنهادی مطرح شود قطبی حتما آن را قبول می کند.مهدوی کیا بازیکن با ادب و یکی از مهره های ارزنده فوتبال ایران است و  برای تیم ملی زحمت های زیادی کشیده است.

پس از درخواست قطبی از باشگاه پرسپولیس برای حضور غلامرضا رضا رضایی و هادی نوروزی در بازی برابر برزیل،فرید زرینه پزشک پرسپولیس گفت که جواب تیم ملی را تا دوشنبه می دهد.با این حال حاجیلو گفت که حضور این دو بازیکن در تیم ملی تقریبا منتفی است: این دو بازیکن مصدوم هستند و نمی توانند در بازی برابر برزیل ما را همراهی کند.البته خبر خوش برای ما این است که چون بازی در روزهای فیفا برگزار می شود می توانیم از وجود مسعود شجاعی و جواد نکونام بهره ببریم.

بازی تیم ملی ایران مقابل برزیل روز 15 مهر در ورزشگاه زاید سیتی شهر ابوظبی برگزار می‌شود.

 

کد خبر 117423
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز