گروه شهری: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از باغ موزه دفاع مقدس بازدید کردند.

قالیباف

این گروه از نمایندگان سه‌شنبه شب از باغ‌موزه دفاع مقدس بازدید کردند و در ویژه برنامه‌ای به مناسبت هفته دفاع مقدس حضور یافتند.در بازدید نمایندگان مجلس از باغ موزه دفاع مقدس بیش از 70 نماینده حضور داشتند.نمایندگان مجلس با تقدیر از اقدام شهرداری تهران در ساخت این بنای فرهنگی - ارزشی از بخش‌های مختلف باغ موزه دفاع مقدس بازدید کردند.

منصور احمدلو، مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در هفتمین شب برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته دفاع مقدس که در حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خانواده‌های آنان برگزار شد، گفت: هفته دفاع مقدس با شهامت و
دلاور مردی‌های فرزندان این مرز و بوم عجین است و یادآور حماسه آفرینی‌های آن دوران است و از این‌رو امروز باید یاد شهدای گرانقدر را گرامی‌داشت.

وی افزود: وقتی در زمان تحویل سال دعای حول حالنا الی احسن الحال را می‌خوانیم شاید بهترین حال را بتوان حال و هوای جبهه و جنگ در این 8‌سال دانست و به همین دلیل باید یاد آن روزها را گرامی داشت.

احمدلو با اشاره به اعزام خانواده‌های شهدای2  شهید به بالا به عتبات عالیات خاطرنشان کرد: در تهران که ام‌القرای جهان اسلام است 83 خانواده شهید داریم که بیش از 3 فرزند خود را تقدیم نظام و اسلام کردند و بعد از آن هم محکم ایستادند و در کنار اینان، ایستادن توفیق بزرگی است.

مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران افزود: دوران دفاع مقدس با غربتی شروع شد که به گواه بسیاری از افراد که امروز نیز در صحنه حضور دارند، برخی برای ورود به این عرصه حتی لباس مناسب نداشتند، اما حاضر شدند تن به ترکش بدهند ولی وطن خود را به دشمن ندهند.

کد خبر 117282

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز