یکشنبه ۳ دی ۱۳۸۵ - ۰۷:۱۵
۰ نفر

رئیس مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن قطعنامه روز شنبه شورای امنیت سازمان ملل متحد گفت: امریکا هنوز از مخالفت با دولت و ملت ایران درس عبرت نگرفته و ملت ما را نشناخته است .

به گزارش واحد مرکزی خبر آقای حداد عادل در نشست علنی روز یکشنبه سوم دی ماه مجلس شورای اسلامی افزود: اگر چه تصویب چنین قطعنامه ای با توجه به حاکمیت زر و زور بر شورای امنیت قابل پیش بینی بود اما نمی توان از ابراز تعجب و تاسف خودداری کرد .

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی همزبان با ملت این قطعنامه را محکوم می کند, گفت : در سیاسی بودن این قطعنامه هیچ شکی نیست و نیت شورای امنیت از تصویب آن چیزی جز واکنش در برابر استقلال طلبی ملت ایران به نظر نمی رسد.

رئیس مجلس همچنین با اشاره به تلاش ملت ایران در 28 سال گذشته برای حفظ استقلال ایران افزود: آن ملتی که با وجود تبلیغات دشمنان اسلام حضور پرشوری در انتخابات اخیر داشتند هیچگاه از دسترسی به انرژی صلح آمیز هسته ای دست برنخواهند داشت .

حدادعادل گفت : در شرایطی که رژیم غاصب صهیونیستی به سبب داشتن سلاح اتمی مورد تشویق قرار می گیرد کشوری چون ایران را که هیچگونه انحرافی به سوی فعالیتهای نظامی در فعالیتهای هسته ای اش دیده نمی شود , محکوم می کنند.

وی افزود: تا زمانی که بی عدالتی و تبعیض در جهان حاکم باشد جهان روی صلح را نخواهد دید .

کد خبر 11694

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز