همشهری آنلاین: سومین و آخرین روز از رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی دانشجویان جهان با کسب دو نشان نقره برای نمایندگان ایران به پایان رسید.

halimian

در آخرین روز از هشتمین دوره مسابقات تیراندازی باکمان قهرمانی دانشجویان جهان در "شنژن" چین تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب سیده ویدا حلیمیان، مهتاب پارسامهر وانسیه حاجی انزهایی بعد از شکست تیم‌های هند و ایتالیا راهی مرحله فینال شد. نماینده ایران در این بخش برابر تیم قدرتمند آمریکا شکست خورد و به نشان نقره جهان بسنده کرد. در این بخش تیم کره جنوبی نشان برنز گرفت.
همچنین تیم میکس زنان و مردان ایران در کمان کامپوند در مسابقه فینال برابر تیم آمریکا مغلوب شد و به مدال نقره رسید. در این بخش تیم فنلاند در مکان سوم ایستاد.
به گزارش مهر، تیم ملی تیراندازی باکمان دانشجویان ایران در اولین حضور خود در رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان موفق به کسب یک مدال طلا توسط سیده ویدا حلیمیان در کمان کامپوند زنان و دو نشان نقره تیم کامپوند بانوان و میکس شد.
هشتمین دوره مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی دانشجویان جهان با حضور 20 تیم از دوم تا چهارم مهرماه در "شنژن" چین برگزار شد.

کد خبر 116928
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز