همشهری آنلاین: سیده ویدا حلیمیان با کسب نشان طلا در مسابقه فینال کمان کامپوند، اولین مدال تاریخی این رشته در رقابت‌های تیراندازی با کمان دانشجویان جهان را به دست آورد.

halimian

دومین روز از هشتمین دوره رقابت‌های تیراندازی باکمان قهرمانی دانشجویان جهان در "شنژن" چین در مرحله حذفی انفرادی و فینال دو کمان ریکرو و کامپوند زنان و مردان دنبال می‌شود که صبح روز شنبه (3 مهر) بعد از حذف تمامی نمایندگان کشورمان در جدول حذفی، سیده ویدا حلیمیان با شکست تمامی حریفان خود به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافت.

حلیمیان پیش از راه‌یابی به فینال برابر نمایندگانی از سنگاپور، کره جنوبی و فنلاند به پیروزی رسید و به مسابقه فینال راه یافت. کماندار جوان کشورمان در این مرحله برابر تیراندازی از کره جنوبی به پیروزی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد. در این کمان "سئوک جی" از کره دوم و "آنشوتز" از آمریکا سوم شد.

مدال طلای حلیمیان اولین نشان تیم تیروکمان دانشجویان ایران در رقابت‌های قهرمانی دانشجویان جهان است.

حلیمیان از ابتدای سال جاری سه مدال جهانی را از آن ایران کرده است. مدال نقره جام جهانی تیروکمان در ترکیه، مدال نقره میکس جهان در چین و مدال طلای دانشجویان جهان سه مدال ارزشمند این کماندار جوان ایران در سال جاری است.

به گزارش مهر، رقابت‌های فینال بخش میکس کامپوند و ریکرو و مسابقات مرحله حذفی تیمی زنان و مردان در هر دو ماده روز یکشنبه برگزار می‌شود. تیم میکس کامپوند ایران هم با ترکیب حمزه نکویی و مهتاب پارسا مهر با راه‌یابی به فینال، مدال نقره جهان را برای خود مسجل کرده‌اند و یکشنبه برای کسب نشان طلا یا نقره به مصاف تیم آمریکا می‌روند.

هشتمین دوره مسابقات تیراندازی باکمان قهرمانی دانشجویان جهان با حضور 20 کشور از دوم تا چهارم مهرماه در"شنژن" چین برگزار می‌شود که تیم ایران برای اولین بار راهی این رقابت‌ها شده است.

کد خبر 116824
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز