همشهری آنلاین: رئیس فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان به عنوان عضو جدید کمیته فنی فدراسیون فوتبال خبر داد.

amir

علی کفاشیان با بیان این خبر اظهار داشت: کمیته فنی فدراسیون فوتبال شکل بسیار خوبی گرفته و همه سرمربیان تیم‌‎های بزگسال، امید، جوانان و نوجوانان در آن گزارش عملکرد خودشان را می‌دهند و بحث‌های مفید و موثری در آن صورت می‌‎گیرد.

به گزارش مهر، وی با بیان این که منصور ابراهیم‌زاده هم به عنوان نماینده باشگاه‍‌ها در این نشست حضور دارد، افزود: روز جمعه با امیر قلعه‌نویی صحبت کردم و ایشان هم قبول کرد تا به عنوان دومین نماینده باشگاه‌‎ها در کمیته فنی حضور یابد. ضمن این که باید یک مربی از لیگ دسته اول هم به این جمع اضافه شود

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان با بیان این که قطعا نظرات این افراد بسیار تاثیرگذار است و تعامل بسیار خوبی را بین مربیان تیم‌ ملی و باشگاه‌ها ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: در این نشست تمامی امور با تعامل، هماهنگی و همفکری پیش می‌رود و اگر در مواردی تفاهم بین حاضران پیش نیامد، ما برای حل آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

کفاشیان همچنین گفت: در مورد بازیکنان مشترک تیم بزرگسال و امید، قطبی و پیروانی با همدیگر صحبت کرده و این مسئله درون کمیته فنی به بهترین شکل حل شد. ضمن این که قطبی برای غرب آسیا قصد داشت خلعتبری و حدادی‌فر را به اردن ببرد که با توجه به بازی حساس تیم ذوب آهن برابر الهلال، این تعامل ایجاد شد که این دو بازیکن در اختیار تیم باشگاهی خود قرار بگیرند.

کد خبر 116788
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز