سه‌شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۹ - ۱۰:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شرکت ال جی در نمایشگاه IFA برلین 2010 ،تلویزیون LEX8 خود را به نمایش گذاشت.این دستگاه نسل جدیدی از تلویزیون‌های LG است

تلویزیون LEX8


LEX8 از سری تلویزیون‌های تمام LED بوده که به تکنولوژی نانو نیز مجهز است.
این فناوری جدید سبب می‌گردد تا از تصویری واضح‌تر، شفاف‌تر و با بهترین کیفیت لذت ببریم.

در این دستگاه یک صفحه بسیار نازک به همراه نقاط بسیار کوچک، پنل LED را پوشانده که نور را به طور کاملا" یکنواخت در تمام سطح صفحه نمایش پراکنده می‌سازد و باعث شفافیت هر چه بیشتر تصویر می‌گردد.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه، صفحه ضدانعکاس نور است.
این ویژگی بازتاب نور را از منابع خارجی(مانند نور خورشید) به حداقل رسانده و باعث می‌گردد که تصویر همیشه نورانی و درخشان باشد.

در LEX8 ، با استفاده از قابلیت کنترل پیکسل‌های نوری(Micro Pixel) تیرگی تصاویر دو بعدی و سه بعدی به طور چشمگیری کاهش یافته است.
این فناوری جدید با ایجاد تغییر در صفحات نورهای LED ، تصاویری واقعی با رنگ‌های زنده، عمق بیشتر و وضوح بالاتر پدید می‌آورد.

تکنولوژیTrumotion 400 هرتز موجود در این دستگاه، شفافیت تصویر را بیشتر کرده و حرکت سریع تصویر را بدون کوچک‌ترین تار شدن فراهم می‌کند، در نتیجه شما می‌توانید فیلم‌های اکشن را با وضوح عالی تصویر مشاهده کنید.

LEX8 از سری تلویزیون‌های INFINIA بوده که مجهز به تکنولوژی نانو و پنل تمام LED می‌باشد.
ضخامت آن تنها 0.88 سانتیمتر و پهنای لبه آن 1.25 سانتیمتر می‌باشد.

این دستگاه باریک‌ترین تلویزیون دنیاست و مانند دیگر تلویزیون‌های سری INFINIA دارای یک طراحی فوق‌العاده زیبا و شیک می‌باشد.
با توزیع یکنواخت نور توسط پنل‌های LED نورهای پس‌زمینه، LEX8 صفحه نمایشی کاملا" درخشان دارد و تصاویر سه بعدی در آن با وضوح و روشنایی بی‌نظیری قابل مشاهده است.

از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به سیستم NetCast آن اشاره کرد.
این ویژگی امکان دسترسی افراد را به خدمات آنلاین مورد علاقه‌شان مانند تصاویر و فیلم‌های اینترنتی و تماس‌های ویدئویی فراهم می‌کند.

این تلویزیون با پشتیبانی از خدمات شبکه DLNA می‌تواند به صورت بی‌سیم به دیگر وسایل صوتی و تصویری متصل شده و فایل‌های موسیقی، فیلم و عکس را به راحتی بین کامپیوتر و سیستم‌های صوتی تصویری خانگی جا به جا کند.
همچنین رابط AV بی‌سیم این دستگاه قادر است صدا را به بهترین بلندگوها در خانه منتقل کرده و از طریق آنها پخش کند.

دیگر ویژگی منحصر به فرد این دستگاه، کنترل جادویی آن است.

با تغییر تنظیمات تلویزیون می‌توان از کنترل آن برای بازی‌های مختلف استفاده کرد.
استفاده از تکنولوژی نانو، در بخش هر دو محتوای دو بعدی و سه بعدی تاثیر به سزایی داشته و تصاویری واقعی‌تر را به شما ارائه می‌کند. در نتیجه افراد می‌توانند تصاویر FULL LED را با کیفیت جدید و متفاوتی از نور در LEX8 مشاهده کنند.

کد خبر 116561
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز