همشهری آنلاین: رئیس جمهور سالروز میلا‌د حضرت عیسی مسیح(ع) را به همه موحدان و پیروان واقعی آن پیامبرالهی تبریک گفت. متن پیام تبریک را واحد مرکزی خبر، مخابره کرده است:

متن کامل پیام رئیس‌جمهور به این شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم.

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر واجعلنا من خیر انصاره واعوانه و المستشهدین بین یدیه.

سالروز میلاد کلمه الله، موید به روح القدس و بنده و پیامبر الهی‌، حضرت عیسی مسیح‌، بر همگان مبارک باد.

او که پیام آور صلح و مهرورزی بر پایه توحید و عدالت بود از دامن مادری برخاست که خداوند او را پاک قرار داد و بر زنان عالم برتری داد.

مادری و پسری که خداوند آنان را از آبرومندان بارگاه الهی و در جایگاهی رفیع قرار داده است.

بدون تردید خداوند رحمان و رحیم و خالق بی همتا ، انسان را پس از آفرینش به حال خود رها نکرده است و با ارسال رسل و صالحین و عطیه فطرت و عقل، آنان را در مسیر درست هدایت و کمال و تعالی قرار داده است.

نسلهای بشر پی در پی خلق نشده اند تا در دلهره و تهدید ، درگیری و تجاوزو ظلم و کینه ورزی زندگی کنند و بدون لذت بردن از یک فضای دوستی وبرادری که سرشار از عشق و عدالت باشد جای خود را به نسل بعدی بدهند.

فلسفه خلق بشر، نیل به قله سعادت ، برپایی حیات طیبه، شکوفایی همه‌استعدادها و جاری شدن عدالت و مهر در سرتا سر زمین و در بین آحاد مردم بوده است‌، این یک وعده قطعی الهی است که زمین پس از آنکه توسط مستکبرین و ظالمین از ظلم و عداوت پر شده است‌، با ظهور منجی موعود پر از عدل وداد خواهد شد و همه پیامبران الهی این حقیقت را به روشنی فریاد کرده اند.

متاسفانه در طول تاریخ عده ای خودخواه و مستکبر بوده اند که در مقابل‌دعوت انبیای الهی ایستاده اند و هم اینان ریشه همه بدبختیها و عامل اصلی‌همه جنگها و دشمنیها بوده اند.

شرایط امروز جهان بر همگان آشکار است ، در فلسطین اشغالی ، در عراق‌، در افغانستان ، در افریقا و آمریکای جنوبی وحتی در اروپا و امریکای شمالی ، سلطه گران به خاطر منافع حزب و گروه و پرکردن جیبهای خود شرافت و کرامت و صلح و آرامش انسانها را به مسلخ برده ودروغ و فریب را به جای صداقت و راستی نشانده اند.

بسیاری از انسانها ازوضعیت جاری جهان خسته اند و به این نتیجه رسیده اند که ساز و کارهای موجود نمی تواند آرامش را به انسانها هدیه کند.

به راستی اگر حضرت مسیح علیه السلام امروز حاضر بودند چگونه عمل می‌کردند و در مقابل چه افرادی و در کنار چه کسانی می ایستادند ، اگر حضرت مسیح امروز حاضر بودند ، دستور مقابله با ابتذالی را می دادند که سعی درتضییع حقوق و جایگاه والای زنان دارد ، جایگاهی که مریم مقدس اسوه و نمونه آن است.

اگر حضرت مسیح امروز بودند دستور مقابله با جریانی را می دادند که سعی‌دارد جهان را از عدالت‌، معنویت و صلح تهی سازد و به همین دلیل است که پیروان واقعی انبیای الهی‌، نیز در مسیر تقویت معنویت و صلح و عدالت گام برمی دارند.

گرچه سالی که گذشت همراه با بی عدالتیها ، تجاوزها و حق کشیهای زیادی بود ، اما نداها و فریادهای خداخواهی و عدالت طلبی هم بلندتر شد.

ملتها روز به روز به قدرت ایمان و خداپرستی آگاه تر می شوند و بیشتر ازگذشته به صلح و عدالت روی می آورند و به ندای پیامبران الهی لبیک می‌گویند.

همان گونه که حضرت مسیح مردم را به خوبی دعوت کرده اند و از بدیها و تجاوز بر حذر داشته اند ، پیروان واقعی ایشان نیز چنین هستند، آنان با ایمان به خدا و آخرت در انجام نیکی‌ها پیشتازند.

یقین داشته باشیم که عمل به دستورات انبیا، اصلاح دنیا و تضمین آخرت را تواما به دنبال دارد.

ما معتقدیم مسیح عزیز نیز برای تحقق وعده همه انبیای الهی ظهور خواهد کرد و دوشادوش موعود امتها، همه زیبایی‌ها و خوبیها را برای همه بشریت وهمه زمین به ارمغان خواهد آورد و در این ایام به آن روز پرشکوه یک سال نزدیک تر می شویم.

ضمن گرامیداشت میلاد پیامبر دوستی و عشق‌، حضرت عیسی مسیح و تبریک آغاز سال نو میلادی از خداوند رحیم و حکیم برای همگان به خصوص مسیحیان ایران‌و جهان‌، سعادت و سلامت و سالی سرشار از برکت و موفقیت و مهرورزی مسالت دارم .

کد خبر 11649

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز