همشهری آنلاین: تیم شنای معلولین ایران با کسب 19 مدال به کار خود در سی و دومین دوره رقابت‌های آزاد اسلواکی پایان داد.

shm

ایران با کسب 8 مدال طلا، 7 نقره و 4 برنز به کار خود در رقابت‌های بین‌المللی کرواسی پایان داد. نتایج کامل رقابت ها به شرح زیر است:
- شاهین ایزدیار در رشته ۲۰۰ متر مختلط انفرادی در رده سنی زیر ۱۸ سال موفق به کسب مدال طلا شد و در ۱۰۰ متر پروانه مدال نقره گرفت. این شناگر در 100 متر کرال پشت نیز مدال برنز گرفت. ایزدیار در 100 متر قورباغه طلا گرفت و در 50 و 100 متر آزاد به دو مدال نقره رسید.

- رضا آذرشب در رده سنی زیر ۱۸ سال ۱۰۰ متر پروانه مدال طلا گرفت. این شناگر در 100 متر کرال پشت نیز به مدال طلا رسید.
- حسن غمخواه در رده سنی بزرگسالان در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی به مدال نقره رسید. این شناگر در 100 متر پروانه هم مدال نقره گرفت. غمخواه در 400 متر آزاد نیز مدال نقره گرفت. این شناگر در 100 متر کرال پشت و 50 متر آزاد دو مدال طلا گرفت. غمخواه در 100 متر آزاد به مدال نقره رسید.
- محمدرضا رهبری در رده سنی بزرگسالان در ماده ۵۰ متر قورباغه مدال برنز گرفت.
- محمد محمدی، 200 متر آزاد، رده سنی بزرگسالان به مدال برنز رسید. محمدی در ماده 100 متر آزاد هم برنز گرفت.

همچنین در رقابت تیمی شنای 4 در 50 متر مختلط تیمی، شناگران کشورمان موفق به کسب مدال طلا شدند. رضا آذرشب، حسن غمخواه، مهدی اکبری و شاهین ایزدیار اعضای شرکت‌کننده در این رقابت تیمی بودند.

به گزارش مهر، سی و دومین دوره مسابقات جام شنای اسلواکی از روز شنبه (27 شهریور) با حضور ۶۹ شرکت‌کننده از هفت کشور و ۱۲ باشگاه داخلی اسلواکی از شهرهای مختلف این کشور در براتیسلاوا برگزار شد.

تیم ایران متشکل از ۹ ورزشکار به همراه محمد حسین اقبالی سرپرست تیم، مجید نوروزی سرمربی و مهدی ضیایی مربی تیم در این مسابقات شرکت کرد.

 

کد خبر 116474
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز