همشهری آنلاین : وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مهدی طالب پور را مأمور ایجاد تشکیلاتی جدید در این وزارتخانه کرد تا تربیت بدنی از حالت یک اداره کل زیر مجموعه معاونت دانشجویی خارج شود و در قالب سازمان یا معاونتی مستقل در ساختار وزارت علوم تعریف شود.

وزارت علوم

 به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی طالب پور مدیرکل سابق تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از این سمت استعفا کرد تا ابلاغ کامران دانشجو مبنی بر واگذاری مسئولیت ایجاد معاونت یا سازمان تربیت بدنی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را دنبال کند.

محمد کشتی دار مدیرکل جدید تربیت بدنی وزارت علوم در گفتگو با مهر ضمن تأیید خبر ابلاغیه وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای مهدی طالب پور به عنوان مسئول راه اندازی معاونت یا سازمان ورزش در این وزارتخانه گفت: بر این اساس راه اندازی معاونت ورزشی در وزارت علوم و تجمیع بخشهای ستادی تربیت بدنی وزارتخانه توسط دکتر طالب پور پیگیری می شود.

وی افزود: این تصمیم در راستای کوچک سازی بدنه دولت و حذف حالتهای موازی است و به این ترتیب ستاد خوبی برای اهداف بلند مدت تربیت بدنی ایجاد می شود.

مدیرکل جدید تربیت بدنی وزارت علوم درباره سرنوشت این اداره کل در پی ایجاد سازمان ورزش در وزارت علوم گفت: اداره کل تربیت بدنی همچنان به فعالیت خود به عنوان زیرمجموعه سازمان یا معاونت تربیت بدنی در وزارت علوم ادامه می دهد.

کشتی دار درباره استعفای طالب پور از اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم به مهر گفت: این استعفا به منظور کناره گیری نبوده بلکه برای ارتقا بوده است.

کد خبر 116296

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز