همشهری آنلاین: عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از بررسی طرح ارائه شده از سوی کمیسیون آئین نامه این مجلس برای فعالتر شدن خبرگان رهبری در اجلاس این هفته این نهاد خبر داد.

آیت الله سید احمد خاتمی درباره دستور کار ویژه اجلاس هشتم دوره چهارم از مجلس خبرگان رهبری که روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار می شود به خبرگزاری مهر گفت: طرحی از سوی کمیسیون آئین نامه برای فعالتر شدن مجلس خبرگان در دستور این اجلاس خواهد بود تا در بین دو اجلاس هیئت رئیسه مجلس، روسای کمیسیونها و برخی اعضا منتخب کمیسیون ها یک اجلاس برگزار کنند و برای عملکرد فعالتر کمیسیون ها تلاش نمایند.

وی درباره نظارت بر نهادهای زیر نظر نهاد رهبری نیز گفت: این نهادها از سالم ترین نهادهای مملکتی هستند که دقیقا تحت نظارت بازرسی دفتر مقام معظم رهبری فعالیت می کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری درباره زمان ارائه گزارش کمیسیون تحقیق درخصوص تداوم شرایط رهبری نیز گفت:این کمیسیون هر دو سال یک بار گزارش می دهد و تاکنون در همه گزارش های این کمیسیون مدیریت مقام معظم رهبری در سطح عالی گزارش شده است.

وی افزود: عده ای نظارت را فقط به معنی عیب جویی می دانند ولیکن ما معتقدیم که نظارت باید با در نظر گرفتن واقعیات باشد و اگر عملکرد خوب بود باید همانگونه منعکس شود .

 

کد خبر 115962
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز