همشهری‌آنلاین: مدیرکل اداره پیش‌بینی وضع هوای سازمان هواشناسی گفت: براساس نقشه‌های هواشناسی، در دو روز آینده در استان‌های شمالی و شمال‌غرب کشور بارش باران و کاهش چهار تا شش درجه‌ای دمای هوا پیش‌بینی می‌شود

weather

پروزیز رضازاده پنج‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: از امروز تا یکشنبه آینده، با نفوذ هوای خنک از سواحل دریای خزر در سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان، رشد ابر، وزش باد و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.
وی اظهار داشت: همچنین مناطق شمال‌غرب کشور از جمله در بخش‌هایی از استان اردبیل و ارتفاعات البرز و آذربایجان غربی و شرقی در طی دو روز آینده شاهد بارش‌های پراکنده باران خواهیم بود.
به گفته وی، وضعیت هوا در مناطق شمالی و شمال غرب از امروز تا یکشنبه هفته آینده بنحوی خواهد بود که دمای هوا بین چهار تا شش درجه کاهش خواهد یافت.

همچنین طبق گزارش‌های پیش‌بینی هوا در پایگاه‌ اطلاع‌رسانی سازمان هواشناسی، از امروز تا یکشنبه آینده،‌ برای شهرهای شمالی، شمال غرب، سواحل دریای خزر ارتفاعات البرز، برخی نقاط شمال شرق کشور، افزایش ابر، رگبار و رعد و برق ، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده است.
براساس جدول پیش‌بینی وضعیت هوا در استان‌های شمالی، حداقل دمای هوا در استان اردبیل در روز شنبه آینده، به 6 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

سازمان هواشناسی کشور در پایگاه اطلاع‌رسانی خود به پیش‌بینی سه روزه هوای شهر تهران پرداخته که براساس آن دمای هوا با وجود روزهای آفتابی، از حداقل 22 درجه امروز به 18 درجه در روز شنبه کاهش می‌یابد. همچنین حداکثر دمای امروز هوای تهران 34 درجه است که در روز شنبه به 31 درجه می‌رسد.

کد خبر 115814
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز