همشهری‌آنلاین: پنجمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‏المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی 10 و 11 آذرماه امسال در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‏شود.

دانشگاه امیرکبیر

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دبیر کنفرانس بین‏المللی یادگیری و آموزش الکترونیکی گفت: این کنفرانس با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری یادگیری الکترونیکی و تاکید بر جنبه‏های بنیادی، کاربردی، راهبردی و توسعه‏ای یادگیری الکترونیکی و تکیه بر آموزش مداوم برگزار می‏شود.

دکتر 'مسعود صبائی' افزود: این کنفرانس بین رشته‌ای بوده و شامل بحث‏های علوم انسانی نیز می‏شود و تمامی محققان و دانشگاهیان در زمینه‏های مختلف مهندسی و تعلیم و تربیت می‏توانند تا 26 شهریورماه مقاله‏های خود را به منظور تبادل نظر و مشارکت در یافته‏های علمی، پژوهشی و کاربردی به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

وی اظهار داشت: جنبه‏‌های راهبردی در یادگیری الکترونیکی، کاربردها و مورد کاری در نظام یادگیری الکترونیکی، یادگیری و یاددهی طراحی، روش‏شناسی و ارزیابی، بررسی سیاست‏های تضمینی کیفیت، ارزیابی و اعتبار سنجی در یادگیری الکترونیکی، بررسی جنبه‏های مهندسی و فناورانه در یادگیری الکترونیکی و همچنین جنبه‏های اجتماعی فرهنگی و اخلاقی در نظام یادگیری الکترونیکی از جمله محورهای اصلی مورد بحث در این کنفرانس است. [یادگیری الکترونیک با استفاده از فناوری اطلاعات]

صبائی خاطرنشان کرد: سخنرانان کلیدی از کشورهای انگلستان، آمریکا، استرالیا برای حضور در این کنفرانس دعوت شده‏اند و برگزاری کلاس‏های و کارگاه آموزشی از برنامه‏های جانبی این کنفرانس بین‏المللی است.

علاقه‏‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص کنفرانس‏ می‏توانند به ‏سایت www.iceletzolo.aut.ac.ir مراجعه کنند.

کد خبر 115699
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز