تمرین این روزهای استقلال در حالی برگزار می‌شود که برخی از بازیکنان نمی‌توانند همراه این تیم باشند

فوتبال

به غیراز ایمان مبعلی و حنیف عمران‌زاده که به همراه تیم ملی در اردوی کره‌جنوبی حضور دارند، در تمرین صبح دیروز استقلال در زمین نوبنیاد 6 بازیکن غایب بودند. محمد محمدی و وحید طالب لو که رقابت نزدیکی برای حضور در دروازه استقلال دارند، هیچ کدام نتوانستند در این تمرین حضور داشته باشند. این دو دروازه‌بان استقلال به تازگی در تمرینات این تیم آسیب دیده‌اند.

به همین دلیل، طالب‌لو در کلینیک باشگاه حاضر شد. محمدی درباره وضعیت مصدومیت خود می‌گوید: «وقتی در کمپ تیم‌های ملی تمرین می‌کردیم به‌دلیل سفت‌بودن چمن اندکی از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شدم. به خاطر اینکه مصدومیت تشدید نشود، کمی مراعات کردم. مشکلی نیست و به بازی مقابل مس می‌رسم.»پزشک استقلال صحبت محمدی را تایید می‌کند و می‌گوید: «طالب لو که مشکل خاصی ندارد و محمدی نیز شرایط حضور در تمرینات را دارد.»

اما محسن یوسفی، مهرشاد مومنی، میلاد میداوودی و مجتبی جباری دیگر غایبان استقلال بودند. بازیکن آخری هنوز با آسیب دیدگی بینی روبه‌روست و صبح دیروز با اجازه مظلومی به کلینیک رفت. او البته می‌تواند این تیم را در هفته هشتم لیگ همراهی کند؛ در حالی که وضعیت 3بازیکن دیگر هنوز مشخص نیست. در این بین، غیبت میداوودی با 6گل زده در بازی‌های لیگ می‌تواند به ضرر این تیم تمام شود.

به غیر از این بازیکنان، هادی شکوری خبر می‌دهد که 10روز دیگر می‌تواند تمرینات خود را شروع کند. او می‌گوید: «در روزهایی که صبح‌ها تمرین نداشته باشیم به‌طور اختصاصی خودم تمرین می‌کنم و عصرها هم کنار تیم هستم. تا 10روز دیگر می‌توانم کار با توپ را شروع کنم. طبق برآوردی که کردم به بازی قبل از دربی می‌رسم.»

پیش از رسیدن به زمان دربی، استقلال جمعه در هفته هشتم به مصاف مس کرمان می‌رود و نبود بهترین بازیکنان این تیم در تمرینات باعث نگرانی پرویز مظلومی شده است. در عین حال، سرمربی استقلال امیدوار است که با جذب بازیکنان جدید ضعف‌های تیمش را بپوشاند؛ مثل اسماعیل شریفات. در روزهای گذشته گفته می‌شد که این بازیکن جزو نفرات تیم امید به حساب نمی‌آید و اینکه او بازیکن آزاد نبوده است.

عزیز محمدی، رئیس سازمان لیگ درباره این شایعه‌ها می‌گوید: «هر تیمی بازیکن آزاد بگیرد مشکلی برای بازی کردن ندارد. شریفات هم اگر بازیکن آزاد بوده پس از طی شدن مراحل قانونی می‌تواند برای استقلال بازی کند.»

علاوه بر این، سیاوش اکبرپور ادعا کرده که از استقلال پیشنهاد بازی دارد. او می‌گوید: «استقلالی‌ها دوست دارند به این تیم بپیوندم اما چون از استیل‌آذینی‌ها پول گرفته‌ام و خودم را مدیون این تیم می‌دانم تابع نظر مدیران باشگاه هستم.»

اما پرویز مظلومی تاکید می‌کند که تصمیم به جذب این مهاجم ندارد. سرمربی استقلال می‌گوید: «چنین مسئله‌ای نیست و تمایلی به جذب سیاوش اکبرپور ندارم.» او ادامه می‌دهد که استقلال فعلا نمی‌خواهد به جذب بازیکن بیندیشد: «تا حالا چند بار گفته‌ام که فعلا جابه‌جایی نخواهیم داشت و برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده می‌شویم.»

باشگاه استقلال البته همچنان به‌دنبال جذب آندرانیک تیموریان است. مظلومی در این رابطه توضیح می‌دهد: «این بازیکن ابتدا صحبت‌هایی را با باشگاه استقلال انجام داد و هنوز از وضعیت او اطلاعی نداریم و نمی‌دانیم چه تصمیمی خواهد گرفت.»به غیراز تیموریان، بحث حضور هوار محمد در استقلال هم مطرح شده است.

علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال می‌گوید: «هنوز معلوم نیست که از بین این بازیکنان کدام را جذب کنیم. البته از نظر من تیموریان بازیکن بزرگی است.» این در حالی است که پور حیدری، مدیرفنی‌و سرپرست استقلال تاکید می‌کند این تیم به بازیکن جدید نیاز ندارد و به مدیریت باشگاه پیشنهاد می‌کند که تا نیم فصل در این‌باره تصمیمی گرفته نشود.

کد خبر 115496

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز