همشهری آنلاین: بیداری جهان اسلام که در پرتو پیروزی انقلاب اسلامی امروز فضای امید بخش را به دل‌های مردم آزادی خواه جهان حاکم کرده است پایه‌های متزلزل رژیم صهیونیستی را در معرض فروپاشی قرارداده است.

abotorabi fard

محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه علنی امروز مجلس را برعهده داشت در آغاز جلسه علنی گفت: ملت ایران در روزی که به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب روز قدس نامیده شده است، در حالی که کاخ سفید مذاکرات سازش را بدون حضور نمایندگان واقعی ملت فلسطین در واشنگتن و با حضور رئیس تشکیلات خودگردان و نخست وزیر رژیم صهیونیستی برگزار می‌کرد، همزمان با نهضت بیداری جهانی و سکوت جامعه بین‌الملل اقدامات وحشیانه اشغالگران را محکوم کردند.

به گزارش ایلناوی یادآور شد: بیداری جهان اسلام که در پرتو پیروزی انقلاب اسلامی امروز فضای امید بخش را به دل‌های مردم آزادی خواه جهان حاکم کرده است پایه‌های متزلزل رژیم صهیونیستی را در معرض فروپاشی قرارداده است.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در برابر طوفان پرخروش ملل مسلمان جهان رویا روبا یاس و ناامیدی است.

ابوترابی فرد گفت: امیدواریم در پرتو حرکت عزت بخش اسلام در سایه مقاومت برآمده از ایمان واعتقاد ملت متعهد و مظلوم فلسطین شاهد پیروزی عزت بخش امت اسلام، ملت فلسطین و شکست رژیم جعلی صهیونیستی باشیم و بار دیگر لطف و عنایت خدای سبحان را بر ملل مظلوم جهان شاهد باشیم.

 

کد خبر 115414
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز