همشهری آنلاین: بر اساس یک گزارش صنعتی، تلفن‌های هوشمند بیش از نیمی از فروش تلفن همراه آسیایی تا سال 2015 را تشکیل داده و فروش آن‌ها به 477 میلیون دستگاه می‌رسد.

mobile

طبق گزارش Frost and Sullivan، تلفن‌های هوشمند ظرف پنج سال آینده 54 درصد از بازار تلفن همراه آسیا و اقیانوسیه را در اختیار می‌گیرند که رشد چشمگیری نسبت به پنج درصد در سال 2009 خواهد بود.
به گزارش ایسنا، این میزان به‌کارگیری بالا برای تلفن‌های هوشمند درآمد اپراتورهای تلفن همراه را نیز افزایش خواهد داد زیرا به معنی افزایش تقاضا برای خدمات داده است.
بر اساس این گزارش، استفاده از داده در تلفن‌های هوشمند از بیش از 1.3 میلیارد دلار در سال گذشته تا سال 2015 به بیش از 38 میلیارد دلار آمریکا می رسد و سود سرشاری برای اپراتورهای تلفن همراه به همراه می‌آورد.
تلفن‌های هوشمند دستگاه‌های قابل حمل پیشرفته‌ای هستند که دسترسی سریع‌تری برای ارتباطات داده‌ای مانند ای‌میل و مرور اینترنت فراهم می‌کنند در حالیکه تلفن‌های همراه معمولی قدرت رایانش کم‌تری دارند.
مشترکان معمولا برای خدمات داده موبایل پول بیش‌تری می‌پردازند. این مساله به معنی متوسط درآمد به ازای هر کاربر بالاتر برای اپراتورهایی خواهد بود که به دنبال جبران یکنواختی یا کاهش رشد درآمد از تلفن‌های همراه معمولی هستند.

 

 

کد خبر 114686

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز