همشهری آنلاین: مسئول کمیته توسعه منابع و بازاریابی کمیته ملی المپیک ضمن تشریح چگونگی صدور کارت برای هواداران تیم‏های ملی ایران در رشته‎های مختلف، مزایای در اختیار داشتن این کارت را تشریح کرد.

گوانگجو

مهدی کرباسیان با بیان این که کارت هواداری تیم‎های ملی از چند روز آینده در شعب مختلف بانک پارسیان قابل دسترسی است، اظهار داشت: این کارت‎ها کارکردهای کارت‎های خودپرداز را داشته و با آن می‎توان بسیاری از کارهای بانکی را انجام داد.

وی با اشاره به این که تخفیف بیمه پارسیان شامل حال دارندگان کارت هواداری تیم‎های ملی می‏شود به دیگر مزایای در اختیار داشتن این کارت برای حضور در میادین ورزشی اشاره کرد.

به گزارش مهر، مسئول کمیته توسعه منابع و بازاریابی کمیته ملی المپیک تصریح کرد: بر اساس آنچه در آخرین نشست این کمیته تصویب شد، 25 نفر از کسانی که تا پایان مهرماه کارت هواداری خود را دریافت کنند به عنوان مهمان کمیته ملی المپیک عازم محل برگزاری بازی‎های آسیایی 2010 در گوانگجو می‏شوند.

کرباسیان یادآور شد: یک همراه نیز این افراد را در سفر به چین همراهی می‏کند. یعنی این که کارت هواداری تیم‏های ملی در مجموع 50 نفر را مسافر گوانگجو می‎کند.

وی درضمن بیان این که دارندگان کارت هواداری تیم‏های ملی می‏توانند از تخفیف ویژه برای حضور در محل برگزاری دیدار تیم‌های ملی استفاده کنند، گفت: امکان این که هواداری با داشتن این کارت به عنوان مهمان در محل برگزاری مسابقات حاضر شود نیز در حال بررسی است. ضمن این که امتیازات داشتن کارت هواداری برای بازی‎های المپیک لندن نیز به زودی اعلام خواهد شد.

 چگونه و با چه مبلغی می‎توان برای تهیه کارت هواداری اقدام کرد؟

مسئول کمیته توسعه منابع و بازاریابی کمیته ملی المپیک در پاسخ به این سوال اظهارداشت: هواداران می‎توانند با بازکردن حساب در شعب مختلف بانک موردنظر و واریز تنها 10 هزارتومان کارت هواداری بگیرند ضمن این که اینگونه خود به خود صاحب یک حساب در بانک هم می‎شوند که با آن می‎توانند تمام کارهای بانکی خود را انجام دهند.

مهدی کرباسیان با اشاره به اهداف مورد نظر از طرح صدور کارت هواداری خاطرنشان کرد: ایجاد منبع درآمد برای کمیته ملی المپیک، دور شدن از وابستگی به بودجه دولت و حمایت از تیم‏ها و ورزشکاران ملی در عین انجام فعالیتی اجتماعی از اهداف این طرح بود که امید داریم به آن دست یابیم.

 

کد خبر 114680
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز