همشهری آنلاین: معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در صورتی که والدین دانش‌آموزی هر دو شاغل باشند، می‌توانند فرزندشان را در نزدیک‌ترین مدرسه به محل کار خود نام‌نویسی کند.

student


نزدیک مهر ماه که می شود یافتن مدرسه ای مناسب برای ثبت نام بچه ها یکی از مهم ترین دغدغه های والدین است. این مساله به خصوص برای مادران شاغل از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از مدارس غیرانتفاعی که بگذریم، برای ثبت نام در مدارس دولتی باید محل مدرسه و محل زندگی دانش آموز در یک محدوده باشد.
این شرط در برخی موارد موجب دردسر والدینی می شود که مایلند کودک دبستانی شان در مدرسه ای نزدیک به محل کارشان ثبت نام شود تا رسیدگی به امور تحصیلی کودک و ارتباط با مدرسه برایشان ساده تر شود.
حالا فاطمه قربان، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با ایسنا، از تسهیلات آموزش و پرورش برای والدین شاغل خبر داده است: چنانچه پدر و مادر هر دو شاغل باشند، می‌توانند فرزندشان را در نزدیک‌ترین مدرسه به محل کار خود ثبت‌نام کنند، البته باید مستندات شغل خود را به آموزش و پرورش ارائه کنند.
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش هداف از اجرای این طرح را ایجاد آسایش خاطر برای والدین و دانش‌آموزان بیان و خاطرنشان کرد: نزدیکی محل تحصلی دانش‌آموزان به والدین‌شان به ویژه برای کلاس اولی‌ها تاثیرات خوبی هم در روند آموزش و هم از لحاظ عاطفی دارد.

 

کد خبر 113921

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز