گروه حوادث: به‌دنبال وقوع 5 فقره سرقت از طلافروشی‌های پایتخت طی 2 هفته گذشته، فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری 3 نفر از سارقان خبر داد و گفت: سرقت مسلحانه سه‌شنبه شب از یک طلافروشی شرق پایتخت با دستگیری یکی از سارقان ناکام ماند

پلیس تهران

به گزارش ایسنا، سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده پلیس تهران، با اشاره به اینکه طی 2 هفته اخیر 5 مورد سرقت از طلا فروشی‌های پایتخت به وقوع پیوسته است، گفت: 2 مورد از این سرقت‌ها ناکام بوده و سرقت از 3 طلا‌فروشی به سرانجام رسیده است. این در حالی است که تاکنون 3 سارق در رابطه با این سرقت‌ها از سوی پلیس دستگیر شده‌اند.

یکی خراب، 2 تا خاموش

سردار ساجدی نیا درباره تصاویر به دست آمده از دوربین‌های مداربسته طلافروشی‌ها گفت: طلافروشی‌هایی که مورد سرقت قرار گرفته‌اند مجهز به دوربین مدار بسته بوده‌اند اما دوربین یکی از این طلافروشی‌ها خراب بوده و دوربین‌های 2 طلافروشی نیز در زمان سرقت خاموش بوده‌است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درخصوص جزئیات سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شرق تهران در ساعت 21 سه‌شنبه افزود: به‌دنبال تماس مردم با پلیس 110 و گزارش سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در منطقه جانبازان غربی، ماموران پلیس به محل حادثه اعزام شدند که با حضور بموقع ماموران پلیس، این سرقت مسلحانه ناکام ماند و 2 نفر از سارقان که با موتورسیکلت در خارج از محوطه طلافروشی ایستاده بودند، به‌همراه 2 همدستشان که اقدام به سرقت کرده بودند، با ماموران پلیس درگیر شدند و به سوی مردم تیراندازی کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بر اثر تیراندازی سارقان مسلح به روی مردم، 5 نفر از عابران در محل مجروح شدند، افزود: ماموران پلیس با رعایت قانون استفاده از سلاح، به سوی سارقان تیراندازی کرده و یکی از سارقان را دستگیر کردند و 3 سارق دیگر نیز از سوی پلیس شناسایی شده‌اند که تلاش پلیس برای دستگیری آنها ادامه دارد.

3 مجروح در‌ آی‌سی‌یو

به گزارش ایسنا به نقل از اورژانس تهران، در این حادثه، 3 مجروح به بیمارستان رسالت و 2 نفر دیگر به بیمارستان امام حسین(ع) منتقل شدند که حال2 مجروح منتقل شده به بیمارستان امام حسین(ع) مساعد است و 3 مجروح منتقل شده به بیمارستان رسالت در‌ آی‌سی‌یو تحت مراقبت‌های پزشکی قرار دارند.

کد خبر 113692

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز