همشهری آنلاین: رئیس روابط بین الملل فدراسیون فوتبال از پیشنهاد فدراسیون فوتبال اران برای بازی با تیم ملی فوتبال جمهوری چک خبر داد.

فوتبال

به گزارش ایسنا، عباس ترابیان که به این کشور سفر کرده بود، گفت: در نشستی که 18 مرداد ماه با دبیرکل فدراسیون چک، مدیر تیم های ملی و رئیس کمیته فوتسال چک برگزار کردیم مواردی مختلفی را در خصوص برگزاری رقابتهای مختلف مورد بررسی قرار دادیم.

 وی در ادامه گفت: پیشنهاد برگزاری یک دیدار دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران و چک را ارائه کردیم که کشور چک تاریخ 9 فوریه(بیستم بهمن) را برای برگزاری این دیدار اعلام کرد که پس از تصویب و بررسی‌های لازم در کمیته تیم‌های ملی، تصمیمات نهایی اعلام می شود.

  ترابیان در ادامه افزود: در مورد تیم ملی امید نیز تیم چک موافقت خود را اعلام کرد تا در اوائل مارچ (اسفندماه) در چک میزبان تیم ایران باشد. در مورد تیم ملی زیر 20 سال ایران نیز تیم ملی چک می‌تواند در اواخر فوریه به ما دیدار کند. در مورد فوتسال نیز به توافق رسیدیم که تیم ملی فوتسال چک در رده سنی بزرگسالان و زیر 21 به ایران سفر کنند که این بازیها در ماه ژانویه و فوریه برگزار می‌شود.

  ترابیان از حضور تیم زیر 21 سال ایران در کشور چک خبر داد و گفت: یک تورنمنت دوستانه در ماه فوریه نیز برگزار می‌شود که این فدراسیون از تیم زیر 21 سال ایران دعوت کرد تا دراین رقابتها حضور داشته باشد، همچنین کشور چک ابراز علاقه کرد تا اردویی را در کیش در فصل زمستان داشته باشد که البته برنامه‌های فوق در نشست کمیته تیم‌های ملی بررسی و در نهایت اعلام نتیجه خواهد شد.

کد خبر 113668
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز