چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۷:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: باشگاه چلسی سرانجام با فروش کاروالیو به رئال مادرید موافقت کرد.

carvalho

به گزارش ایسنا، باشگاه چلسی  تایید کرد که با توافق صورت گرفته بین دو باشگاه رئال مادرید و چلسی، این مدافع 33 ساله با قراردادی دو ساله راهی برنابئو خواهد شد.

به این ترتیب ریکاردو کاروالیو پنجمین خرید کهکشانی‌ها در فصل نقل و انقالات خواهد بود. پیش از او دی ماریا ، کانالس، لئون و خدیرا در تابستان امسال به تیم رئال مادرید پیوسته بودند.

باشگاه چلسی در بیانیه‌ای که در سایت رسمی این باشگاه منتشر شد، نوشت: توافق صورت گرفته با رئال مادرید برای انتقال کاروالیو به این وسیله رسما تایید می‌شود. این جابه‌جایی پس از پشت سرگذاشتن آزمون‌های پزشکی نهایی خواهد شد. باشگاه از کاروالیو برای شش فصل حضور در تیم تشکر و برای او آرزوی موفقیت می‌کند.

پیش از این خوزه مورینیو، سرمربی رئال مادرید در صحبت‌هایی درباره کاروالیو احتمال پیوستن این مدافع به رئال مادرید را به دلیل سن و سال و شرایط خاصی که داشت غیرممکن دانسته بود.

سران باشگاه رئال مادرید ابتدا قصد داشتند مایکون، مدافع برزیلی اینتر را به خدمت بگیرند اما پس از اظهارنظر صریح رافائل بنیتس، سرمربی نرآتزوری، کهکشانی‌ها به فکر جذب کاروالیو افتادند و سرانجام توانستند موافقت باشگاه چلسی را برای این انتقال به دست آورند.

ریکاردو کاروالیو تابستان 2004 با قراردادی به مبلغ 20 میلیون یورو از پورتو جدا شد و به چلسی پیوست. این مدافع پرتغالی پیش از این نسبت به حضور در تیم رئال مادرید ابراز علاقه کرده بود و گفته بود حتی اگر ممکن باشد شنا می‌کنم و به مادرید می‌روم.

در صورت نهایی شدن قرارداد کاروالیو، این مدافع پرتغالی پنجمین بازیکن خروجی چلسی در فصل نقل و انتقالات خواهد بود.

 

کد خبر 113633
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز