جمعه ۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۰
۰ نفر

هفته نامه همشهری سرنخ، ویژه نامه کاملی درباره روش‌های مؤثر ترک اعتیاد با هدف راهنمایی خانواده‌ها و معتادان برای جلوگیری از افتادن به دام اعتیاد به مواد‌مخدر سنتی و صنعتی منتشر کرد.

ویژه نامه همشهری

طبق آمارهای رسمی تعداد معتادان به مواد‌مخدر حدود 2میلیون نفر اعلام شده ولی آمارهای غیررسمی از وجود تعداد بسیار بیشتری معتاد در ایران حکایت می‌کند. باور سنتی بسیاری از مردم هم این است که اعتیاد درمان ندارد درحالی‌که درمان اعتیاد هرچند سخت‌ ولی امکان پذیر است و مانند بسیاری از بیماری‌های دیگر در مراکز معتبر با موفقیت انجام می‌شود.

در این رابطه چند سالی است که انجمن‌های غیردولتی با هدف کاهش تعداد معتادان کشور و درمان بدون بازگشت این بیماری آغاز به‌کار کرده‌اند و به نتایج قابل‌قبولی هم رسیده‌اند.

هفته نامه همشهری سرنخ در شماره 56 خود، با هدف ارائه راهکار برای درمان بیماری اعتیاد ویژه نامه‌ای 64 صفحه‌ای درباره تمام آنچه باید درباره درمان اعتیاد دانست منتشر کرده که از امروز شنبه می‌توانید آن را از روزنامه فروشی‌های سراسر کشور تهیه کنید. در این ویژه نامه همه روش‌های مجاز و اصولی ترک اعتیاد از زبان افرادی که خودشان زمانی معتاد بوده‌اند ولی موفق به ترک اعتیاد شده‌اند درج شده است. همینطور مراکز ترک اعتیاد در شهرستان‌ها و استان‌های مختلف معرفی شده‌اند.

کد خبر 113223

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز