گروه ادب و هنر- ندا انتظامی: در ضیافت معاون هنری وزیر ارشاد که پریشب در تالار وحدت برگزار شد، چند هنرمند نشان هنری دریافت کردند.

Guidance Ministry

نشست صمیمی حمید شاه‌آبادی با نام‌ «عصری با هنرمندان» شامگاه 2 مردادماه در تالار وحدت برگزار شد و در این نشست هم معاون هنری وزیر ارشاد، مانند نشست‌های قبلی که با هنرمندان عرصه تئاتر و عرصه موسیقی داشت، وعده‌هایی داد ازجمله: شناسایی مفاخر هنر ایران، اعتلای هنر ایران، خدمت به اهالی هنر، ارتباط صمیمی با هنرمندان و... .

البته این ضیافت‌ها برای عده‌ای ناخوش آمده تا جایی که یک پایگاه اینترنتی در مورد نشست‌های دوستانه معاونت هنری به نقل از یک هنرمند نوشت: آقای شاه‌آبادی در بدو ورود خود ولیمه‌ای دادند و هنرمندان را دعوت کردند. در آن جلسه بیش از نیمی از هنرمندان موی‌سپید حضور داشتند ولی این بزرگوار که یک تار موی سپید ندارند، همه را نصیحت کردند و به ما گفتند که چگونه در راه هنر قدم برداریم. این سایت در ادامه آورده‌است: نگرانی‌ها و اعتراضات هنرمندان تئاتر به‌علت بلاتکلیفی، در حالی ادامه پیدا می‌کند که تنها واکنش حمید شاه‌آبادی به‌عنوان معاون هنری وزیر نسبت به این نگرانی‌ها، دعوت آنها به ضیافتی دیگر است؛ ضیافتی که پریشب برگزار شد!

اما در ضیافت صمیمانه 2 مرداد، هنرمندان و مسئولان باهم نیمی از طبقه اول را پر نکرده بودند. شاید این استقبال کم از ضیافت شاه‌آبادی نشانه آن بوده که هنرمندان ترجیح می‌دهند به جای این ضیافت‌ها به مشکلات پرداخته شود؛ مشکلاتی که هر روز اضافه می‌شود، مثل قانون جدید مجوز برای نمایشگاه تجسمی که پیش از این تنها با درخواست کتبی صورت می‌گرفت.

کد خبر 112365

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فرهنگ عمومی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز