همشهری آنلاین: معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر طرح واگذاری مدیریت محلات به شهروندان به طور آزمایشی در 72 محله شهر تهران اجرا شده است گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری طرح مدیریت محلات را در تمامی محلات سطح شهر تهران به اجرا در آوریم.

محمد هادی ایازی در مورد طرح واگذاری مدیریت محلات به شهروندان و اجرای آن به صورت  آزمایشی در برخی محلات سطح شهر اظهار داشت: طرح مدیریت محلات هم اکنون در 72 محله از 374 محله شهر تهران به صورت آزمایشی در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح مدیریت محلات 6 کارگروه تخصصی تشکیل شده گفت: مدیران محلات از سوی شهردار ناحیه و هیئت امنای محله انتخاب شده اند. طبق پیش بینی در مدت دو هفته آینده ارزیابی جامعی از مرحله پایلوت این طرح ارائه و پس از برطرف کردن اشکالات آن، برنامه ریزیهای لازم برای واگذاری مدیریت تمام محلات تا 6 ماهه دوم سال به شهروندان انجام می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران بیان کرد: امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم در سطح 374 محله شهر تهران، هیئت امنا، کارگروههای تخصصی، مدیران محلات و سرای محلات را راه اندازی کنیم.

ایازی افزود: بحث مدیریت محلات رویدادی جدید در زمینه مشارکت مردم در اداره شهر تهران است که امیدواریم به طور کامل در سطح محلات ایجاد شود تا از تاثیرات مثبت آن بهره‌مند شویم.

کد خبر 111936

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز