همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ساحلی ایران 7 بر 1 تیم ملی فوتبال ساحلی اسلواکی را شکست داد.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که به منظور شرکت در یک تورنمنت اروپای شرقی به بوداپست مجارستان سفر کرده است پس از آن که چهار بازی اول خود را با دو پیروزی پرگل پشت سر گذاشت، در دیدار مقابل تیم اسلوواکی موفق شد این تیم را شکست دهد و قهرمان تورنمنت اروپایی شود.

به گزارش ایسنا؛ رضاعلی، رئیس کمیته فوتبال ساحلی در این باره گفت: « این رقابت‌ها که از روز جمعه (25 تیر) با حضور هفت تیم یونان، رومانی، اسلواکی، مجارستان A و مجارستان B ، تیم المپیک مجارستان و ایران آغاز شده، تیم ملی ایران پس از دو پیروزی پرگل مقابل تیم المپیک مجارستان با نتیجه 17 بر 4 و تیم ملی مجارستان با نتیجه سه بر صفر، توانست دو نتیجه پر گل دیگر را هم به دست آورد. این تیم 10 بر 2 از سد رومانی گذشت و در بازی دوم، تیم المپیک مجارستان را هفت بر یک شکست داد. تیم ملی فوتبال ساحلی دو بازی نیز مقابل تیم‌های اسلواکی و یونان داشت که در صورت پیروزی مقابل اسلوواکی قهرمان این رقابت‌ها می‌شد و بازی یونان تشریفاتی می‌شد که خوشبختانه این اتفاق افتاد و تیم ایران با نتیجه هفت بر یک تیم اسلواکی را شکست داد و قهرمان این رقابتها شد.»

رئیس کمیته فوتبال ساحلی در ادامه گفت: « قوی‌ترین تیم این تورنمنت یعنی یونان به دلیل داشتن یک باخت و تفاضل گل پایین‌تر از ایران شانسی برای قهرمانی ندارد. تفاضل گل ایران در این رقابت‌ها تا این لحظه 36+ است و این تیم در دیدارش با ما باید 37 گل به ثمر برساند که امکان ندارد».

رضاعلی در پایان گفت: «جام این رقابت‌ها به همراه مدال و لوح تقدیر و جایزه نقدی پس از پایان دیدار ایران و یونان به اعضای تیم ملی فوتبال ساحلی ایران و کادر همراه اهدا خواهد شد».

بازی‌های تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مورد توجه رسانه‌ها و همگان قرار گرفته و کنفدراسیون فوتبال ساحلی اسپانیا از ایران برای شرکت در یک تورنمنت با شرکت تیم‌های اروپای غربی دعوت کرده است. البته کمیته فوتبال ساحلی چند رایزنی دیگر را انجام داده که در صورت به نتیجه رسیدن، از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.
تورنمنت اروپایی مجارستان در دهکده ساحلی بلاتن واقع در سواحل دریاچه بلاتن بوداپست برگزار می‌شود که در این دهکده ساحلی علاوه بر فوتبال ساحلی، رقابت‌های والیبال ساحلی و سپک تاکرا، اسکی روی آب، هندبال ساحلی، کبدی، واترپولو، وودبال، بادی بیلدینگ، جت اسکی، شنای ماراتن، قایقرانی و چوگان کشورهای اروپای شرقی و کشورهای میهمان دیگر قاره‌ها برگزار می‌شود و روز دوشنبه به پایان می‌رسد.

کد خبر 111893

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز