همشهری‌آنلاین: رییس انجمن خبرنگاران، نویسندگان و عکاسان ورزشی ایران گفت: نمایندگانی از ۱۰ کشور آسیایی و همسایه برای حضور در سمینار بین‌المللی روزنامه‌نگاران ورزشی در تهران اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، عبدالحمید احمدی اظهار کرد: این برای اولین بار است که یک سمینار آموزشی برای ورزشی‌نویسان درسطح آسیا برگزار می‌شود. در همین راستا در آخرین کنگره انجمن بین‌المللی ورزشی نویسان (ایپز) این موضوع را در نشست قاره‌ای آسیا مطرح کردیم که مورد استقبال کشورهای آسیایی نیز قرار گرفت.

بنابراین انجمن ایران از برخی کشورهای آسیایی و همسایه دعوت کرد که تاکنون ده کشور برای حضور در این سمینار آموزشی اعلام آمادگی کرده‌اند. در این سمینار که طی روزهای ۲۹ و ۳۰ تیرماه در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود، هر کدام از کشورهای مدعو می‌توانند دو نماینده داشته باشند.

وی در مورد اساتید این سمینار آموزشی ادامه داد: در مورد اساتید ما از آقای ایدر از سوئیس مسوول بخش رسانه‌ای فدراسیون بین‌المللی ورزش دانشجویی(فیزو) و دکتر "ورنا بورک" استاد دانشگاه اشتوتگارت در زمینه رسانه‌های ورزشی دعوت به عمل آوردیم که در این دوره به تدریس بپردازند. هم‌چنین تعدادی از اساتید ایرانی از جمله دکتر یونس شکرخواه و دکتر حمید قاسمی دعوت شده تا در مورد روزنامه‌نگاری آنلاین و ورزش و رسانه‌ها برای روزنامه‌نگاران ورزشی صحبت کنند. البته اینجانب و آقای زندی هم در پانل ها و سایر مباحث آموزشی حضور خواهیم داشت.

رییس انجمن ورزشی نویسان ایران یادآور شد: همچنین در این سمینار دو روزه فرصتی برای بحث و گفتگو برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است که در باره مسایا روز رسانه های ورزشی و ورزشی نویسان بحث و تبادل نظر خواهد شد.

وی در پایان گفت: انجمن تلاش کرده تا در این دوره فعالیت‌های جنبی را برای شرکت کنندگان در نظر گیرد که از آن جمله بازدید از آکادمی‌ ملی فوتبال و آکادمی ملی المپیک است. در این سمینار همچنین ۲۰ روزنامه‌نگار ورزشی داخلی برای حضور دعوت شده‌اند.

کد خبر 111638

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز